Og³oszenie z dnia 2025-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Sienkiewicza
w ¦wieradowie-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦wieradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wieradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swieradowzdroj.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Sienkiewicza
w ¦wieradowie-Zdroju”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-90ddbfe5-9408-49d1-b056-5666160e9e1e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00005714
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90ddbfe5-9408-49d1-b056-5666160e9e1e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych portal dostêpowy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@swieradowzdroj.pl ( bezwzglêdny zakaz sk³adania ofert w postêpowaniu).W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem sprawy : GMiI.271.1/2025
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy. Dodatkowo wymagania wskazano w dziale VI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦wieradów-Zdrój z siedzib± w ¦wieradowie-Zdroju, ul. 11 Listopada 35, reprezentowana przez Burmistrza Miasta ¦wieradów-Zdrój;
b) Z inspektorem ochrony danych osobowych (kontakt: Urz±d Miasta ¦wieradów-Zdrój ul. 11 Listopada 35, 59-850 ¦wieradów-Zdrój, telefon 075/781 64 89, ,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy 11 wrze¶nia 2019 r. (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym nie bêd± profilowane;
h) posiada Pani/Pan:
i) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
j) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
k) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
l) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
m) nie przys³uguje Pani/Panu:
n) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
o) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
p) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
** wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦wieradów-Zdrój z siedzib± w ¦wieradowie-Zdroju, ul. 11 Listopada 35, reprezentowana przez Burmistrza Miasta ¦wieradów-Zdrój;
b) Z inspektorem ochrony danych osobowych (kontakt: Urz±d Miasta ¦wieradów-Zdrój ul. 11 Listopada 35, 59-850 ¦wieradów-Zdrój, telefon 075/781 64 89, ,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy 11 wrze¶nia 2019 r. (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym nie bêd± profilowane;
h) posiada Pani/Pan:
i) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
j) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
k) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
l) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
m) nie przys³uguje Pani/Panu:
n) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
o) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
p) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
** wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GMiI.271.1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowano rozbudowê istniej±cej sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku 98,40mb pomiêdzy istniej±cymi studniami S1 a S3.Projektuje siê wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci 98,40mb z rur PEHD 250mm pomiêdzy studniami S1 a S2, oraz z rur PCV-U 250mm pomiêdzy studniami S2 a S3. Odcinek kanalizacji z rur PEHD 250mm nale¿y wykonaæ metod± zgrzewania doczo³owego. Na odcinku 12,0mb w miejscu przej¶cia nad potokiem Santa Maria ruroci±g zostanie poprowadzony w rurze os³onowej stalowej DN 305mm o ¶rednicy ¶cianki 10mm. Rura os³onowa posadowiona na dwóch fundamentach betonowych o wymiarach 1,0x0,8x0,8m, zbrojonych do³em siatk± z prêtów zbrojeniowych fi 10mm.Studnia S2 projektowana, wykonana z krêgów betonowych o ¶rednicy wewnêtrznej1200mm, ³±czonych na uszczelki. We wszystkich przej¶ciach kanalizacji do studzien nale¿y stosowaæ tuleje uszczelniaj±ce. G³êboko¶æ studni S2 Φ1200mm – 1,60m. Roboty realizowane bêd± metod± wykopow±. Poszczególne d³ugo¶ci, spadki oraz rzêdne projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej zawarte zosta³y w projekcie architektoniczno-budowlanym.Kana³y zaprojektowane s± z rur i kszta³tek kanalizacyjnych kielichowych z zastosowaniem uszczelek gumowych. Materia³ rur – PVC-U 250mm, SDR34 o sztywno¶ci obwodowej SN8 kN/m2 oraz rury PE HD 250mm SN8. Rura os³onowa stalowa DN 305, gr, ¶cianki 10mm. Projekt przewiduje wykonanie 1-ej studni betonowej o ¶rednicy wewnêtrznej DN1000 oraz g³êboko¶ci 1,60m. Projektowane studnie nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± rysunkow±.Konstrukcja odtworzenia nawierzchni jezdni asfaltowej :
a/ Pe³na wymiana gruntu pod jezdni± na odcinku wykopu
b/ Zagêszczenie wykopu do uzyskania minimalnego zagêszczenia wykopu Is≥1,0 oraz uzyskania pod³o¿a pod nawierzchniê podatn± i pó³sztywn± o wtórnym module sprê¿ysto¶ci nie mniejszym ni¿ 120 MPa
c/ Warstwy konstrukcyjne drogi:
Zasypka wykopu zagêszczona do stopnia Is >1,0
Podbudowa dolna z kruszywa ³amanego o frakcji 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci warstwy 25 cm
Podbudowa górna z kruszywa ³amanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci warstwy 10 cm
Warstwa wi±¿±ca – beton asfaltowy BA AC16W o grubo¶ci warstwy 6 cm
Warstwa ¶cieralna – beton asfaltowy BA AC11W o grubo¶ci warstw
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w rozdziale XII SWZ.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy w pkt. 4.1) 4.2) okre¶la warunki w powy¿szym zakresie.
4.1) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj.
co najmniej jednym Kierownikiem Budowy / Robót, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne za¶wiadczenia o cz³onkostwie w Okrêgowej Izbie In¿ynierów Budownictwa b±d¼ uprawnienia z Unii Europejskiej - w specjalno¶ci:
- instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych bez ograniczeñ – do pe³nienia funkcji kierownika budowy,
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 poz. 725) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
Uwaga:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
2. W przypadku zaproponowania osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, które nie znaj± jêzyka polskiego, wykonawca powinien zapewniæ t³umacza.
4.2) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat, od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ (zakoñczy³; rozpoczêcie mo¿e mieæ miejsce wcze¶niej):
- co najmniej 1 robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³otych brutto realizowan± w ramach jednego kontraktu (umowy) polegaj±c± :
na budowie, przebudowie, rozbudowie instalacji kanalizacji sanitarnej lub o zbli¿onym charakterze, a zwi±zan± z budow±,przebudow± lub rozbudow± sieci sanitarnych , która to robota zosta³a wykonana nale¿ycie
1. W przypadku wykazania roboty budowlanej (zadania) zawieraj±cej w swym zakresie nie tylko wykonanie instalacji lub przebudowê instalacji lub remont instalacji, to w wykazie robót nale¿y uszczegó³owiæ zakres wykonanej roboty w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania warunków zamówienia zawartych w SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia niepodlegania przez Wykonawcê wykluczeniu z postêpowania:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór za³. 4 do SWZ), oraz za³±cza dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór za³. nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór za³. 4 do SWZ), oraz za³±cza dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór za³. nr 5 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy w formularzu ofertowym zobowi±zani s± wymieniæ dane wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie oraz ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz za³±czyæ pe³nomocnictwo (spe³niaj±ce wymagania okre¶lone w ust. 18).
3) Pe³nomocnikiem mo¿e byæ jeden z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). Je¿eli pe³nomocnikiem pozosta³ych wykonawców jest wykonawca bêd±cy osob± prawn± to mo¿e on dzia³aæ zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w pkt. XII SWZ (Podstawy wykluczenia z postêpowania).
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada odrêbnie i podpisuje ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia, zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 Prawa zamówieñ publicznych i w przypadkach oraz wskazanych w § 17 Projektowanych postanowieniach umowy ( za³±cznik nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie zinformacja wskazana w dziale X SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ¦WIERADÓW-ZDRÓJ
wiêcej: przetargi ¦WIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pracowni zawodowych do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami w tym niepe³nosprawnych wraz z wymian± o¶wietlenia w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót g³owy"
- Budowa sieci wodoci±gowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w roku 2025 w Uciechowie
- Rozbudowa ¯³obka Bajka w Gminie Paw³ów
- Remont dróg wewnêtrznych SP ZOZ w D±browie Bia³ostockiej z wy³±czeniem wykonania oznakowania pionowego
- Budowa szatni sportowej na boisku sportowym w m. Korzenica wraz z opracowaniem dokumentacji technicznej
- Odbudowa budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Fili± w Przy³êku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastruktur± towarzysz±c±.
wiêcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.