eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówOdbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3b313d3-6b16-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023925/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453996/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197128,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków na terenie gminy Klembów w 2023 roku.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w ilości około 250 ton [Mg] w ciągu 12 miesięcy (kod odpadu: 19 08 05) – osad ustabilizowany tlenowo, po mechanicznym odwodnieniu na prasie śrubowo – talerzowej, higienizowany poprzez wapnowanie;
2) odbioru, transportu i zagospodarowania skratek w ilości około 20 ton [Mg] w ciągu 12 miesięcy (kod odpadu: 19 08 01) – generowane są na 2 etapach oczyszczania: na kracie hakowej oraz na sitach. W skład odpadu wchodzą resztki odpadów kuchennych, papiery, drobne opakowania, drewno, korki, żużel, materiały tekstylne, gumowe, tworzywa sztuczne oraz inne odpady. Odpad niehigienizowany, niepłukany;
3) utrzymania czystości i porządku na terenie, z którego będzie korzystał przy wykonywaniu czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy;
4) odbioru i załadunku odpadów w sposób niezakłócający pracy oczyszczalni.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków o maksymalnej ilości wyszczególnionej powyżej, na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), niniejszej umowie oraz złożonej ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.
3. Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania ww. ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek będzie się odbywało z Oczyszczalni Ścieków w Klembowie, położonej przy ul. Miłej 15, 05-205 Klembów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości odbieranych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek, wynikających z bieżącej pracy Oczyszczalni Ścieków w Klembowie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stworzenia własnego harmonogramu realizacji zamówienia, uwzględniającego aktualne potrzeby w zakresie wytwarzanych odpadów.
6. Ilość odbieranych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek będzie określona na podstawie ważenia pojazdu.
7. Odbiór odpadów powinien nastąpić w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wykonania usługi. Zgłoszenia o gotowości do załadowania osadu na środek transportu będą wykonywane w dni robocze w godzinach 8:00-15:00, przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem.
8. Podstawienie kontenera do gromadzenia odpadów i skratek oraz transport odpadów leży w gestii Wykonawcy. Dzierżawa pojemnika (kontenera) jest bezpłatna.
9. Załadunek odpadów i skratek do podstawionego przez Wykonawcę kontenera leży w gestii Zamawiającego. Moment załadunku odpadów na środki transportowe Wykonawcy będzie traktowany, jako wydanie odpadu Wykonawcy.
10. Wykonawca zapewni środki transportu niezbędne do realizacji przedmiotu umowy i będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w trakcie załadunku odpadu.
11. Wywóz odpadów będzie się odbywał do miejsca przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
12. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów z chwilą ich odebrania.
13. Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków będzie następować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 699 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1973 z późn. zm.).
14. Wykonawca oświadcza, że na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia posiada niezbędne decyzje, wynikające z ustaw nakładających obowiązek posiadania tych dokumentów, a przede wszystkim zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 699 z późn. zm.).
15. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnych indywidualnych aktów administracyjnych, niezbędnych do należytego wykonania umowy, w szczególności do posiadania aktualnego zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie frakcji odpadów określonych w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 umowy oraz w zakresie tam wskazanym lub wpisu do właściwego rejestru podmiotów mogących prowadzić działalność w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem niniejszej umowy, a do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach, także aktualnego pozwolenia na transport tych odpadów.
16. Dla każdej partii odebranego odpadu będzie sporządzona Karta Przekazania Odpadu (KPO), a Zamawiający będzie prowadził ewidencje ilości przekazanego odpadu.
17. Karta Przekazania Odpadu stanowi potwierdzenie przekazania odpadu przez Zamawiającego i potwierdzenie przejęcia odpadu do zagospodarowania przez Wykonawcę. Będzie ona wystawiana za pomocą elektronicznego systemu BDO.
18. Karta Przekazania Odpadu sporządzona zostanie w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy.
19. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy poprzez wizję lokalną na terenie Oczyszczalni Ścieków położonej przy ulicy Miłej 15 w Klembowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223344,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU - Bania Piotr Bania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762150593

7.3.4) Miejscowość: Świecie nad Osą 85

7.3.5) Kod pocztowy: 86-341

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.