Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492914/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana lamp oświetlenia ulicznego na energoszczędne na terenie Gminy Hrubieszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 26 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b4e34f4-4fec-4d56-8bc3-3de303f215581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana lamp oświetlenia ulicznego na energoszczędne na terenie Gminy Hrubieszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b4e34f4-4fec-4d56-8bc3-3de303f21558
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071245/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wymiana lamp oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Gminy Hrubieszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 984563,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wymiana lamp oświetlenia ulicznego na energoszczędne na terenie Gminy Hrubieszów” w ramach Rządowego Funduszu Polski: Program Inwestycji Strategicznych – Rozświetlamy Polskę, tj. wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego na nowe oprawy LED w ilości 624 szt., zlokalizowanych na terenie Gminy Hrubieszów. Instalowane oprawy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENE+, ZD4i.
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności:
- dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe oprawy energooszczędne typu LED wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej – oprawa uliczna zgodnie z dokumentacją techniczną
- dobór opraw oświetlenia ulicznego LED powinien uwzględniać kategorię drogi przy której zostaną zainstalowane
- wymiana istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń tj. przewody zasilające, skrzynki bezpiecznikowe, wymiana wkładek bezpiecznikowych zgodnie z zaleceniami producenta opraw oświetleniowych,
- sprawdzenie stanu technicznego instalacji oświetlenia ulicznego
- dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe w oparciu
o minimalne parametry techniczne zdefiniowane w dokumentacji technicznej załącznik nr 3 swz,
- montaż układów soft start ograniczających prąd rozruchu,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wymiany lamp zawierającego:
a) schemat jednokreskowy obwodów oświetleniowych w zakresie stacji transformatorowej z zaznaczonymi oprawami oświetleniowymi. Należy na schemacie określić typ i moc opraw;
b) obliczenia mocy opraw obwodów oświetleniowych;
c) obliczenia w zakresie doboru zabezpieczeń obwodów oświetleniowych;
d) schemat ideowy powykonawczy szafki oświetleniowej;
e) protokoły z przeprowadzonych pomiarów rezystancji izolacji przewodów;
g) protokoły pomiarów parametrów fotometrycznych dla zmodernizowanych wybranych pięciu odcinków dróg;
h) protokół z pomiarów mocy biernej
i) deklaracje zgodności z obowiązującymi normami zastosowanych materiałów;
- pozycjonowanie wszystkich nowych opraw oświetleniowych indywidualnie
z wykorzystaniem urządzeń pozwalających na wskazanie światłości maksymalnej instalowanej oprawy w rejonie osi jezdni oraz przygotowanie raportu
z wykonanej kalibracji,
- utylizacja materiałów z demontażu będących własnością Gminy, Inwestor zastrzega sobie prawo wskazania dowolnej ilości zdemontowanych opraw oświetleniowych do przekazania do magazynu Inwestora.
- rozliczenie zdemontowanych opraw będących własnością PGE Dystrybucja S.A.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Długość okresu gwarancji jakości na prace montażowo – instalacyjne, a także zamontowane materiały i urządzenia stanowi kryterium oceny ofert i wynosi od 60 miesięcy (termin minimalny) do 120 miesięcy (termin maksymalny).
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w Projekcie umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 swz.
składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja wykonawcza.
2) Lokalizacja opraw w terenie.
3) Inwentaryzacja opraw, zestawienie projektowe.
4) Kosztorys ofertowy przedmiar,
5) Warunki techniczne PGE Dystrybucja S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559773,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1264192,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559773,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450
7.3.3) Ulica: Ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559773,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3468L ul. Górna w miejscowości Hrubieszów"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3407L Matcze - Hrubieszów w miejscowości Dziekanów i Szpikołosy"
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju - ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa.
- Budowa oświetlenia przy drodze powiatowej Pęcz - Strzelin
- Budowa oświetlenia drogowego na ul. Księżycowej i ul. Kalinowej w miejscowości Wrzosów
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostynin - etap I
- Budowa oświetlenia przy ul. Janasówka.
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.