Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00604024/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-341-68-65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62317c0a-72c2-4953-9373-419f4f9af766
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070342/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.26.2024.EZ2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509259,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi związanej z prowadzeniem i obsługą punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, zwanego dalej „PSZOK”, na terenie miasta Biała Podlaska.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
90500000 -2 (Usługi związane z odpadami);
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: przyjmowaniem odpadów – przez cały okres wykonywania tych czynności.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
8. Wykonawca będzie zobowiązany nie później niż w terminie podpisania umowy posiadać umowę ubezpieczenia, ustanawiającą ochronę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia nie będzie mogła być niższa 100.000,00 pln, a suma gwarancyjna nie może być niższa niż 100% tej kwoty. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie może obejmować cały okres realizacji zamówienia lub krótszy, pod warunkiem dostarczenia jej kopii na kolejny okres ubezpieczenia w czasie, na który zostanie zawarta umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KOMUNALNIK” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000130
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Budowa drogi gminnej ul. Ceglanej w Białej Podlaskiej.
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1067L Kłoda Duża - Perkowice wraz z mostem nad rz. Lutnia"
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1171L ul. Twardej od km 0+000 do km 0+873,40 w Białej Podlaskiej
- Remont placu apelowego w ramach zadania dostosowanie i przebudowa infrastruktury Szkoły Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK"
- Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.