Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
- 2021/BZP 00005774/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007085/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007664/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-16
- 2021/BZP 00021916/01 - Wynik z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005774 z dnia 2021-02-05 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24
1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4726fcc-6627-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002048/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w ramach 5 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail: emroczek@uks.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail: emroczek@uks.com.plKontakt za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Identyfikator konta Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej na ePUAP to: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UKSKr, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej to: /UKSKr/SkrytkaESP.Zasady korzystaniaW celu złożenia dokumentu elektronicznego do Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie należy:- zalogować się na platformie ePUAP,- wybrać zakładkę „Katalog Spraw”, a następnie „Najnowsze usługi centralne”,- wybrać z listy usługę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”,- wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego,- należy pamiętać, aby w polu „Ustaw/Zmień adresata” wpisać: Uniwersytecka Klinik Stomatologiczna w Krakowie.W postępowaniu ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zwiera pkt 8) swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w załączniku nr 5 i 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-16/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 216177,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, cewników, rurek intubacyjnych, układów oddechowych.Oferowany towar musi być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186) lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa; Towar winien posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy.W ramach składanej przez Wykonawcę oferty, Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do swz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1a do swz, który składa w swojej ofercie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy i stanowią załącznik nr 3 do swz.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
4.2.5.) Wartość części: 56549,42 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31711140-6 - Elektrody
33141200-2 - Cewniki
33141640-8 - Dreny
33157110-9 - Maski tlenowe
33171110-3 - Maski do anestezji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, igieł, strzykawek.Oferowany towar musi być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186) lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa; Towar winien posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy.W ramach składanej przez Wykonawcę oferty, Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do swz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1b do swz, który składa w swojej ofercie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy i stanowią załącznik nr 3 do swz.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
4.2.5.) Wartość części: 28949,59 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141220-8 - Kaniula
33141320-9 - Igły medyczne
33141328-5 - Igły do znieczuleń miejscowych
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, kompresów, bandaży, plastrów, opatrunków przylepnych.Oferowany towar musi być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186) lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa; Towar winien posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy.W ramach składanej przez Wykonawcę oferty, Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do swz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1c do swz, który składa w swojej ofercie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy i stanowią załącznik nr 3 do swz.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
4.2.5.) Wartość części: 37469,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141112-8 - Plastry
33141113-4 - Bandaże
33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, końcówek do ślinociągu, wacików, pojemników na mocz, pojemników na skalpele i noże chirurgiczne, kubki.Oferowany towar musi być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186) lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa; Towar winien posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy.W ramach składanej przez Wykonawcę oferty, Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do swz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1d do swz, który składa w swojej ofercie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy i stanowią załącznik nr 3 do swz.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
4.2.5.) Wartość części: 48899,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141118-0 - Waciki
33141123-8 - Pojemniki na skalpele
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
39222120-1 - Kubki jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych.Oferowany towar musi być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186) lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa; Towar winien posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy.W ramach składanej przez Wykonawcę oferty, Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu przedmiotu zamówienia, niż wskazane w załączniku nr 2 do swz, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 1e do swz, który składa w swojej ofercie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy i stanowią załącznik nr 3 do swz.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
4.2.5.) Wartość części: 44309,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów1) Ocena ofert w kryterium cena: Cena = (najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez cena oferty ocenianej) x 60 pkt 2) Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy:W kryterium „Termin dostawy" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:• 5-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 0 pkt,• 4-dniowy terminu dostawy jego oferta otrzyma – 20 pkt,• 3-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 30 pkt,• 1 lub 2-dniowy termin dostawy jego oferta otrzyma – 40 pkt,od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca nie poda w składanej ofercie informacji dotyczącej terminu dostawy wówczas Zamawiający uzna, iż zaoferował 5-dniowy termin dostawy a jego oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaznaczy kilka terminów dostawy lub zaproponuje termin dłuższy niż 5 dni – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) PZP.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 3 stosuje się.5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.7. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2), dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt 7.2) 1 swz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 8 - załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-17 14:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-17 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-16
2021-02-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.