Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00512677/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa talonów (bonów) żywnościowych oraz podarunkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002841092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mops.starogard.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa talonów (bonów) żywnościowych oraz podarunkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd594b57-89fa-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050507/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa talonów, bonów żywieniowych i podarunkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2024 roku talonów (bonów) dla osób korzystających ze:
1) świadczeń pomocy społecznej,
2) świadczeń rodzinnych oraz alimentacyjnych.
2. Szacowana wartość zamówionych talonów 322.000,00 zł (minimum 95.000,00 zł), w tym:
1) żywnościowe do kwoty 315.000,00 zł (minimum 95.000,00 zł) o nominale 10 zł,
2) podarunkowe do kwoty 7.000,00 zł o nominale 20 lub 50 zł;
za które klienci ośrodka będą nabywać artykuły spożywcze, przemysłowe, odzieżowe w punktach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Starogard Gdański.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych talonów. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych związanych ze zmniejszeniem ilości zamawianego towaru.
4. Klienci MOPS za talony nabywać będą wyłącznie artykuły spożywczo-przemysłowe. Niedopuszczalne jest wydawanie za talony papierosów i alkoholu w tym piwa.
5. Talony powinny być zabezpieczone przed podrabianiem.
6. Talony powinny posiadać termin ważności oraz kolejny numer identyfikacyjny.
7. Talony powinny być ponumerowane kolejno w każdej dostawie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia realizacji talonów w minimum trzech punktach spożywczych oraz 3 sklepach przemysłowych lub odzieżowych na terenie miasta Starogard Gdański, czynnych w godzinach od 7:00 do 19:00 w dni powszednie oraz w godzinach od 8:00 do 14:00 w soboty.
9. Talony dostarczane będą do siedziby Zamawiającego.
10. Talony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
11. Na talonach Wykonawca zamieści zapis: „ZAKAZ SPRZEDAŻY WYROBÓW TYTONIOWYCH I ALKOHOLOWYCH”.
12. Minimalny okres ważności talonów: do 31.03.2024 r.
13. Pierwsza ilość i termin dostawy talonów nastąpi w terminie uzgodnionym po podpisaniu umowy.
14. Podstawą odbioru każdej partii przedmiotu dostawy będzie protokół odbioru sporządzony przy odbiorze dostawy.
15. Wykonawca dostarczy talony do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od otrzymania pisemnego zamówienia.
16. W przypadku dostarczenia talonów niezgodnych ze specyfikacją lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny towar do Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia talonów zgodnych ze specyfikacją w ciągu 2 dni roboczych.
17. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (wydruk, transport, ubezpieczenie, dostawa, zwrot) do momentu odbioru protokolarnego przedmiotu zamówienia, pokrywa Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327148,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327148,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327148,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pluxee Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343
7.3.3) Ulica: Rzymkowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327148,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa Leśniczówki Semlin
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2721G - ul. Słoneczna w miejscowości Lubichowo
- DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Kasztanowa - etap II
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.