Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 IM.MARII KONOPNICKIEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: SP15
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000728701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-336
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 473 73 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp15.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp15jz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8619e50-8e35-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8619e50-8e35-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP15/ZP/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269270,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydaniu gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu uprawnionym uczniom Zamawiającego. Wykonawca będzie wydawał przygotowane posiłki uczniom Zamawiającego dwa razy dziennie podczas przerw w zajęciach o godz. 11.15 i godz. 12.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290811,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290811,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290811,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KOCIOŁEK Aleksandra Kupisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331922038
7.3.3) Ulica: Niepodległości 34
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-336
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "KOCIOŁEK" Aleksandra Kupisz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "KOCIOŁEK" Aleksandra Kupisz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290811,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju obejmująca sprzedaż i usługi dystrybucji.
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim nad realizacją zamówienia dla 2 zadań
- Wymiana 130 szt. opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa ul. Powstańców Śl. w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług cateringowych polegających na zapewnieniu wyżywienia dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych - posiłek w plenerze
- Świadczenie usługi przygotowania i całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach
- przygotowanie i dostawa posiłków do filii Zespołu Dziennych Domów Pomocy
- Usługa cateringowa dla uczestników projektu "Pierwszy krok w Kosmos"
- Usługa przygotowania dwudniowego szkolenia dla członków gminnych komisji rozwiązywania problemów alkoholowych z terenu województwa mazowieckiego
- Sukcesywne świadczenie usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.