Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka techniczna na 24 miesiące dla systemu ProPublico z dostępem do platformy e-ProPublico (4 stanowiska)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka techniczna na 24 miesiące dla systemu ProPublico z dostępem do platformy e-ProPublico (4 stanowiska)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af3cdcf4-6c8e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tylko Producent systemu ProPublico, Firma Datacomp sp. z o.o. zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest właścicielem majątkowych praw autorskich do oprogramowania. Jest jedynym podmiotem mającym dostęp do kodu źródłowego tego oprogramowania. W związku z czym usługi wymagające dostępu do kodu źródłowego, takie jak aktualizacja oprogramowania (zmiany funkcjonalności, interfejsu graficznego, itp.) i nadzór autorski nad oprogramowaniem (dostosowanie oprogramowania do zmian przepisów prawa, usuwanie błędów) mogą być wykonywane wyłącznie przez tą firmę.
Względy techniczno-prawne uzasadniające udzielenie zamówienia bez konieczności przeprowadzenia procedury konkurencyjnej mają charakter zasadniczy. Ze względów prawnych (prawo ingerencji w kod źródłowy) i technicznych (instalacja, wdrożenie i konserwacja systemu) udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest niemożliwe. Ta okoliczność ma charakter nieprzezwyciężalny.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/173/2021/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10432,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka techniczna na 24 miesiące dla systemu ProPublico z dostępem do Platform e-ProPublico
Opieka techniczna obejmuje:
. bezpłatne upgrade’y oraz nowe wersje i rozszerzenia programu wynikające ze zmian ustaw;
. korzystanie z telefonicznego serwisu i porad w zakresie obsługi oprogramowania;
. pomoc techniczna. on-line;
. dostęp do zintegrowanej z programem platformy e-ProPublico, obsługującej proces składania ofert oraz komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami przy użyciu .środków komunikacji elektronicznej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212600-5 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych i operacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12832,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12832,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12832,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Datacomp IT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793228148
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12832,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeglądy i konserwacje oraz naprawy bieżące i awaryjne sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w Komendzie Portu Wojennego Gdynia i jednostkach będących na jej zaopatrzeniu
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Znakowane gadżety dla Wydziału Mechanicznego
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.