Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Nadzór inwestora zastępczego nad realizacją usług serwisowych dla obiektu Międzynarodowego Centrum Kongresowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Nadzór inwestora zastępczego nad realizacją usług serwisowych dla obiektu Międzynarodowego Centrum Kongresowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fd013f4-6b1e-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy PZP:
„zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
A. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
B. ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
C. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;”
C.D w sekcji IX Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.84.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218789,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizowania procesu związanego z udzielaniem zamówień na wykonanie Usług serwisowych wykonawcom zewnętrznym, nadzoru nad ich realizacją oraz prowadzeniu dokumentacji i rozliczeń związanych z ich realizacją. Okres realizacji zamówienia przewiduje się na 3 lata od udzielenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269111,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269111,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269111,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katowickie Inwestycje S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-25-88-939
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 21
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo jest dopuszczalne w zakresie zadań towarzyszących
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269111,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z Zarządzeniem Prezydent Miasta Katowice podjął decyzję w sprawie przekazania do Katowickich Inwestycji S.A części zakresu działania Wydziału Monitorowania Inwestycji Urzędu Miasta Katowice. W związku z tym zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki. Ponieważ Miasto Katowice jako jednostka samorządu terytorialnego jest zamawiającym publicznym, jest uprawniony do udzielenia niniejszego zamówienia swojej spółce (zakres podmiotowy został spełniony).
Ponadto przesłanki udzielenia zamówienia, określone w art. 214 ust. 1 pkt 11) Pzp zostały łącznie spełnione, gdyż:
Ad. A.
Wykonawca Katowickie Inwestycje S.A została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przedsiębiorców pod nr KRS 0000281711. Właścicielem spółki (wspólnikiem) jest Miasto Katowice, prawa z udziałów w spółce wykonuje na Zgromadzeniu Wspólników Prezydent Miasta Katowice, ponadto Przewodniczącą Rady Nadzorczej spółki jest przedstawiciel zamawiającego Pani Naczelnik Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Katowice.
Ad. B.
Przesłanka została spełniona, gdyż ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Miasto Katowice. Obliczenia procentu działalności dokonano w załączniku do niniejszego wniosku, na podstawie średniego przychodu osiągniętego przez spółkę w latach poprzedzających zamówienie tj. 2018r., 2019r. 2020r. i 2021r
Ad. C.
Zgodnie z Aktem Założycielskim Spółki jedynym udziałowcem jest Miasto Katowice, dlatego przesłanka dotycząca zakazu udziału kapitału prywatnego została spełniona.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży sanitarnej zainstalowanych w obiekcie MCK
- KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO DWORCA AUTOBUSOWEGO I PRZEJAZDU DROGOWEGO POD DWORCEM PKP
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 4
- "USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Sobótce - dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oświetlenia ulicznego w przysiółku Kąty w Pogórskiej Woli
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oczyszczalni ścieków w Tymbarku
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.