eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie kompleks. dok. projekt. w zakr. awaryjnego układu instalacji odprowadzającej wody opadowe do zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej oraz projektu remontu istniejącej przepompowni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie kompleks. dok. projekt. w zakr. awaryjnego układu instalacji odprowadzającej wody opadowe do zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej oraz projektu remontu istniejącej przepompowni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie kompleks. dok. projekt. w zakr. awaryjnego układu instalacji odprowadzającej wody opadowe do zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej oraz projektu remontu istniejącej przepompowni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13753507-8b56-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie zapisami pkt 12 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 13 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 15 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 23 SWZ - DANE OSOBOWE

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 23 SWZ - DANE OSOBOWE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.234.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej pomieszczeń piwnicznych w zakresie awaryjnego układu instalacji odprowadzającej wody opadowe do zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej oraz projektu remontu istniejącej przepompowni ścieków w budynku „A” im. Jana Wyżykowskiego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie.
2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z następującym zakresem prac:
2.1. ETAP I: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz kosztorysów inwestorskich robót będących przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji w następujący sposób:
2.1.1. Zadanie 1: opracowanie koncepcji technicznej awaryjnego układu instalacji odprowadzającej wody opadowe do zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej oraz projektu remontu istniejącej przepompowni ścieków;
2.1.2. Zadanie 2: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej w tym projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia realizacji robót budowlanych (jeśli są niezbędne).
2.2. ETAP II: pełnienie nadzoru autorskiego i inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych. Po wyłonieniu Wykonawcy realizującego roboty budowlane Wykonawca dokumentacji projektowej będzie odpowiedzialny za pełnienie nadzoru nad prawidłowością wykonania robót budowlanych zgodnie
z projektem budowlanym i wykonawczym.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
- załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postepowaniu:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował zespołem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, w skład którego wejdą specjaliści posiadający uprawnienia, wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w tym:
4.1. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, sporządziła jako autor lub współautor co najmniej (2) dwie usługi na wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w obiektach o wysokości od 4 do 9 kondygnacji nadziemnych, o pow. min. 5.000 m2;
Potwierdzeniem doświadczenia projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, którego doświadczenie wykazuje Wykonawca, będzie kopia decyzji pozwolenia na budowę
z klauzulą ostateczności, w treści której w zespole projektującym będzie wykazany projektant, lub referencje wystawione projektantowi, w treści których będzie umieszczona informacja
o wykonaniu dokumentacji projektowej dot. budowy, przebudowy lub remontu zewnętrznych
i wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w obiektach o wysokości od 4 do 9 kondygnacji nadziemnych, o pow. min. 5.000 m2;
4.2. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
4.3. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.
UWAGA!
1. Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej jako „ustawa Pb”) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
2. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy Pb lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do projektowania i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3. Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy Pb, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
4. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z pkt 9.5 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z pkt 9.6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami pkt. 12 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 12 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-16 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert
opisane w pkt 17 SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacja zamówienia do 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

2. W podanym terminie Wykonawca jest zobowiązany:
2.1. W ramach etapu I:
2.1.1. Dla Zadania 1 – w terminie 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia Koncepcję rozwiązania technicznego awaryjnego odprowadzenia wód opadowych. W terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia koncepcji Zamawiający może wnieść do niej uwagi, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić lub odpowiednio się do nich ustosunkować w terminie do 3 dni roboczych.
2.1.2. Dla Zadania 2 – w terminie 30 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia koncepcji rozwiązania technicznego przez Zamawiającego przedłożyć Zamawiającemu Projekty budowlane, projekty wykonawcze, kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i STWiOR, opracowane na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji technicznej. W terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia dokumentacji projektowej Zamawiający może wnieść do niej uwagi, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić lub odpowiednio się do nich ustosunkować w terminie do 3 dni roboczych.
Po zatwierdzeniu dokumentacji budowlanej Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgody na wykonanie robót budowlanych od właściwego terytorialnie organu administracji architektoniczno – budowlanej:
- w przypadku, gdy do rozpoczęcia robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej konieczne będzie uzyskanie pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową wraz z pozwoleniem na budowę w terminie do 70 dni od daty zatwierdzenia dokumentacji przez Zamawiającego.
- w przypadku, gdy do rozpoczęcia robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej konieczne będzie uzyskanie zgłoszenia rozpoczęcia robót, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową wraz ze zgłoszeniem rozpoczęcia robót
w terminie do 30 dni od daty zatwierdzenia dokumentacji przez Zamawiającego
2.1.3. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski oraz nadzór inwestorski na etapie wyboru Wykonawcy do realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz w trakcie realizacji robót budowlanych, do momentu ich zakończenia.

3. W celu zapoznania się z warunkami lokalowymi dotyczącymi miejsca realizacji zamówienia, budynkiem, jego stanem technicznym, wielkością przewidywanych prac oraz w celu umożliwienia wykonania sprawdzeń, analiz oraz obmiarów przewidywanych prac przez potencjalnych Wykonawców, Zamawiający przewidział organizację zebrania Wykonawców (wizje lokalną) w dniu 10.01.2023 r., o godzinie 10:00, na terenie PIG-PIB, Budynek A , ul. Rakowiecka 4 w Warszawie. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.

Aby wziąć udział w wizji, o której mowa powyżej należy przesłać imienne zgłoszenie się za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt 1 SWZ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania, co najmniej 1 dzień przed terminem planowanej wizji, celem wystawienia stosownych zgód na wejście na teren obiektu.

4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz.
835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.