Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233736/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00242109/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00247384/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 2 200 000,00 zł na spłatę planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
i pożyczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Płoty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913033405
1.5.8.) Numer faksu: 913200745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ploty.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 2 200 000,00 zł na spłatę planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytówi pożyczek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d72d79b0-2ce4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003463/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 2 200 000,00 zł na spłatę planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233736/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240966,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca pn. „Udzielenie i obsługa kredytu do kwoty 2.200.000,00 zł na spłatę planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
2. okres wykorzystania kredytu do dnia: 31 grudnia 2021 r.
3. okres spłaty kredytu: od dnia 31.03.2022 r. do dnia 31.12.2032 r.
Zamawiający Kredytobiorca) dokona spłaty kapitału kredytu w ratach kwartalnych, płatnych ostatniego dnia roboczego kwartału, w następujących terminach i wysokościach określonych w tabeli spłat w Rozdziale V SWZ.
4. Wykreślono.
5. Przy obliczaniu ceny kredytu należy przyjąć kalendarz rzeczywisty.
6. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego roboczego dnia miesiąca tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych, począwszy od miesiąca, w którym nastąpiło pierwsze uruchomienie kredytu.
7. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.
8. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ.
9. Bank nie może pobierać prowizji od uruchomienia kredytu.
10. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów
11. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco”.
12. Oprocentowanie i marża (odsetki):
a) w celu przygotowania oferty (obliczania kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą wartością stawki WIBOR 3M z dnia 30.09.2021 r. powiększoną o stałą marżę banku.
b) udzielony kredyt będzie spłacany w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. stawkę WIBOR 3M z notowania na ostatni dzień roboczy kwartału, poprzedzającego okres obrachunkowy za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane, powiększoną o stałą marżę banku.
13. Koszty przygotowania kredytu: 0zł;
14. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu: 0,0%;
15. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) nosi numer: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
17. Nie przewiduje również wnoszenia przez Wykonawców Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, zawarcia umowy ramowej, licytacji elektronicznej ani aukcji elektronicznej.
18. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonania zamówienia.
19. Zamawiający oświadcza że nie posiada zaległości finansowych wobec Zakładu Ubezpieczeń społecznych i Urzędu Skarbowego.
20. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległych zobowiązań finansowych.
21. Zamawiający oświadcza, że w Gminie Płoty nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
22. Zamawiający oświadcza, że wobec Gminy Płoty nie jest i nie było prowadzone postępowanie egzekucyjne.
23. Zamawiający oświadcza, że nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującymi jednostkę.
24. Zamawiający oświadcza, że Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu i umowie kredytowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170282,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259886,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170282,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Zachodniopomorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372
7.3.3) Ulica: ul. Tkacka 4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-556
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170282,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.