Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591031/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00601446/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
- 2025/BZP 00047760/01 - Wynik z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pomocy dydaktycznych dla 6- ciu Zespołów Szkolno-Przedszkolnych na terenie Gminy Wieprz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wieprz
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb50b3b3-b151-49a5-8d8c-d76827367ccf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa pomocy dydaktycznych dla 6- ciu Zespołów Szkolno-Przedszkolnych na terenie Gminy Wieprz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb50b3b3-b151-49a5-8d8c-d76827367ccf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno –Przedszkolnego Nr 1 w Wieprzu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Zał.3.1 – OPZ cz. 1- ZSP nr 1 Wieprz .4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 85383,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno –Przedszkolnego Nr 2 w Wieprzu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Zał.3.2 – OPZ cz. 2- ZSP nr 2 Wieprz .4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 127899,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno –Przedszkolnego w Nidku. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Zał.3.3 – OPZ cz. 3- ZSP Nidek .4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
22110000-4 - Drukowane książki
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 154060,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno –Przedszkolnego w Gierałtowicach. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Zał.3.4 – OPZ cz. 4- ZSP Gierałtowice .4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39100000-3 - Meble
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 83277,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno –Przedszkolnego w Przybradzu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Zał.3.5 – OPZ cz. 5- ZSP Przybradz .4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
22110000-4 - Drukowane książki
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 135017,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno –Przedszkolnego we Frydrychowicach. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Zał.3.6 – OPZ cz. 6- ZSP Frydrychowice .4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 59635,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124260,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124260,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124260,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231015840
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124260,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części 3 zamówienia złożono 3 oferty. W wyniku oceny złożonych ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99705,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138308,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99705,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231045840
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99705,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189473,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231219,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189473,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231045840
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189473,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74522,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104334,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74522,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74522,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- "Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 5 Szkół Podstawowych w Gminie Czarnków w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)".
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- "Radosny świat przedszkolaka w Gminie Krzanowice" zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach eko w ramach proj"Ochrona i rege obszarów cennych przy wraz z działaniami edu na obszarze Agl Beskidzkiej - etap I". B-B- 7 cz
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.