Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00402709/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdd0e18e-56bd-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd0e18e-56bd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100377/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont , budowa , przebudowa dróg i chodników - współpraca z gminami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2546413,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej P 1553R w km 0+485 -1+172”1. ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. STUDNIE REWIZYJNE
5. WPUSTY DESZCZOWE
6. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
7. CHODNIK
8.POSZERZENIE JEZDNI
9. ELEMENTY ULIC
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 540778,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1594R Przeworsk - Zarzecze w km 2+518 - 2+660”1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. STUDNIE REWIZYJNE
5. WPUSTY DESZCZOWE
6. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
7. CHODNIKI
8. POSZERZENIE JEZDNI
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 113700,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1558R Sieniawa - Czerce w km 0+620 - 0+925”1.ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. TUDNIE REWIZYJNE
5. WPUSTY DESZCZOWE
6. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
7. CHODNIK
8. POSZERZENIE JEZDNI
9. ELEMENTY ULIC
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 246250,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1543R Markowa ( granica powiatu) - Gać - Przeworsk w km 4+124 - 4+508”1. ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
2. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ W KM 4+135 – 4+505
3. STUDNIE REWIZYJNE
4. WPUSTY DESZCZOWE
5. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
6. CHODNIK
7. ELEMENTY ULIC
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 391134,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika w ciągu powiatowej Nr P 1584R Dębów - Wojciechówka w km 1+070 - 1+922 str. Prawa”1. ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. STUDNIE REWIZYJNE
4. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
5. WPUSTY DESZCZOWE
6. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
7. CHODNIK
8. POSZERZENIA
9. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 605156,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Jawornik Polski”Zakres robót obejmuje:
• Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1546R Hadle Szklarskie - Tarnawka w km 1+349 - 1+454 w miejscowości Hadle Szklarskie
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. STUDNIE REWIZYJNE
5. WPUSTY DESZCZOWE
6. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
7. CHODNIK
8. POSZERZENIE JEZDNI
9. ELEMENTY ULIC
• Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1627R w km 0+859 - 0+954 w miejscowości Jawornik Polski
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE+ROZBIÓRKOWE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA
5. CHODNIK
6. POSZERZENIE JEZDNI
7. ELEMENTY ULIC
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 206391,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Zarzecze” Zakres robót obejmuje:
• Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P1618 R Kisielów-Cieszacin Mały w km 0+547-0+660
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE+ROZBIÓRKOWE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. KRAWEZNIKI I OBRZEŻA
5. CHODNIK
6. POSZERZENIE JEZDNI
• Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1617R Kańczuga - Jarosław w km 11+160 - 11+430
1. ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KRAWĘŻNIKI I ORZEŻA
4. CHODNIK
5. POSZERZENIE JEZDNI
6. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
• Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1605R w km 8+369 - 8+649 w miejscowości Siennów
1. ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE + ROZBIÓRKOWE
2. ROBOTY ZIEMNE
3. KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ
4. KRAWEŻNIKI I OBRZEŻA
5. CHODNIK
6. POSZERZENIE JEZDNI
7. ELEMENTY ULIC
4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r.poz.1186, z późn.zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 443000,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664445,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665890,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664445,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941144605
7.3.3) Ulica: Cząstkowice 95, 37-565 Roźwienica
7.3.4) Miejscowość: Roźwienica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664445,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142420,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150715,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142420,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941144605
7.3.3) Ulica: Cząstkowice 95
7.3.4) Miejscowość: Roźwienica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142420,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289444,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322408,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289444,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941144605
7.3.3) Ulica: Cząstkowice 95,
7.3.4) Miejscowość: Roźwienica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289444,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447371,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471090,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447371,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudex Kamil Żmuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941832127
7.3.3) Ulica: Rączyna 105,
7.3.4) Miejscowość: Kańczuga
7.3.5) Kod pocztowy: 37-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447371,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752165,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822834,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752165,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941144605
7.3.3) Ulica: Cząstkowice 95
7.3.4) Miejscowość: Roźwienica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752165,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272630,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327878,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272630,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941144605
7.3.3) Ulica: Cząstkowice 95
7.3.4) Miejscowość: Roźwienica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272630,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554613,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720641,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554613,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941144605
7.3.3) Ulica: Cząstkowice 95
7.3.4) Miejscowość: Roźwienica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Kłak - Roboty budowlano-drogowe "GRANIT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554613,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2024 - 2025 z podziałem na części
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE PRZEWORSKIEJ GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Świadczenie usług na terenie Gminy Przeworska w zakresie zimowego utrzymania dróg pozostających w zarządzie Wójta Gminy Przeworsk w roku 2024/2025
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Tryńcza
- Budowa, modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Przeworsk - powtórzony w podziale na części (zadania)
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- "Rozbudowa ul. Legionów na odcinku od skrzyżowania z ul. 1 Maja do skrzyżowania z ul. Partyzantów w Wołominie"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. LUBCZYKOWEJ I UL. NARAMOWICKIEJ [POZNAŃ]
- Poprawa nawierzchni drogi powiatowej Nr 2011W na odcinku Hołowczyce - Rozwadów
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.