eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźlePrzebudowa drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f1896e4b-f5c5-4d02-ae70-3889e363aee1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3efb7d7b-a938-4df7-9703-df80bc7780bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058806/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.58.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1733059,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu.
Droga ta posiada nawierzchnie bitumiczną, która jest w złym stanie technicznym o średniej szerokości 9,2 m. Na całym odcinku droga posiada chodniki o zmiennej szerokości. Nie przewiduje się zmiany funkcji w/w drogi. Projektowana przebudowa polegać będzie na wymianie nawierzchni jezdni i zjazdów oraz nawierzchni chodników. Część chodników zbędnych zostanie zlikwidowana. W wyniku przebudowy zmianie ulegnie promień łuku na skrzyżowaniu z ul. Jana Surzyckiego. Na odcinku od km 0+008,32 do km 0+089,01 wydzielono z istniejącej nawierzchni zatokę postojową. W km 0+057,57 zaprojektowano przestawienie wpustu ulicznego. Na odcinku od km 0+140,99 do km 0+229,13 wydzielono z istniejącej nawierzchni zatokę postojową.
W km 0+258,22 str. prawa zaprojektowano przestawienie wpustu ulicznego. W km 0+258,96 str. lewa zaprojektowano przestawienie wpustu ulicznego. Na odcinku od km 0+271,01 do km 0+345,53 wydzielono z istniejącej nawierzchni zatokę postojową. W km 0+345,53 zaprojektowano nowy wpust uliczny włączony przykanalikiem DN 200 do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. W km 0+365,88 zaprojektowano przestawienie wpustu ulicznego. Na skrzyżowaniu z ul. Partyzantów zaprojektowano zmianę parametrów łuku poziomego – zaprojektowano R-15 m. Nie zmienia się niwelety istniejącej jezdni. Zmiany mają charakter utrzymujący istniejące spadki i niwelujący lokalne nierówności. Sposób odprowadzania wód opadowych i roztopowych w obszarze pasa drogowego nie ulegnie zmianie, wody opadowe zostaną powierzchniowo odprowadzone w kierunku cieku krawężnikowego, gdzie zostaną przejęte przez istniejące wpusty uliczne, a następnie odprowadzone do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. Część wpustów ze względu na zły stan techniczny ulegnie wymianie.
Projektowana przebudowa zlokalizowana jest na działkach nr 863 /109, 863 /106, 863 /28, 863/5, 863 /45, 756 /1. Długość remontowanego odcinka w osi wynosi 422,87 m. Przewiduje się zmianę linii krawężnika w planie na niektórych odcinkach. Na potrzeby niniejszego opracowania ustalono lokalny kilometraż. Od km 0+0,00 do km 0+422,87 przewidziano wymianę nawierzchni jezdni na całej szerokości.
W ciągu ul. Bema w rejonie skrzyżowania z ul. Piotra Skargi należy wykonać przy krawężniku nawierzchnię z betonowej żółtej kostki integracyjnej. W km 0 + 101,03 zaprojektowano odnowienie przejścia dla pieszych - oznakowania w technologii grubowarstwowej, należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej integracyjnej żółtej po obu stronach, należy wykonać remont chodnika na całej szerokości przejścia, przy przejściu należy wymienić krawężnik na nowy na długości 6 m po obu stronach, krawężniki należy ustawić ponad nawierzchnią jezdni od zera do 2 cm.
W km 0+113,14 strona lewa należy wykonać remont zjazdu poprzez wymianę jego warstwy ścieralne.
W km 0+126,25 strona prawa droga krzyżuje się z drogą publiczną gminną ulicą Jana Surzyckiego.
W km 0+141,94 strona prawa należy wykonać oznakowanie miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej.
W km 0+277,09 strona lewa znajduje się wjazd, zaprojektowano wymianę warstwy bitumicznych na wjeździe.
W km 0+362,29 zaprojektowano odnowienie malowania przejścia dla pieszych w technologii grubowarstwowej, należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej integracyjnej żółtej po obu stronach, należy wykonać remont chodnika na całej szerokości przejścia, przy przejściu należy wymienić krawężnik na nowy na długości 6 m po obu stronach, krawężniki należy ustawić ponad nawierzchnią jezdni od zera do 2 cm.
W km 0+374,81 strona lewa znajduje się wlot drogi powiatowej ulicy Alei Partyzantów. Na wlocie zaprojektowano wymianę warstw bitumicznych.
W km 0+381,79 strona lewa znajduje się wlot drogi wewnętrznej na przedmiotowym wylocie zaprojektowano wymianę warstw bitumicznych.
W km 0+401,88 strona lewa za pomocą linii przystankowej wyznaczono odcinek jezdni przeznaczony na przystanek autobusowy.
W km 0+406,35 strona prawa zaprojektowano wymianę nawierzchni na istniejącym zjeździe oraz wymianę krawężnika najazdowego.
W km 0+413,25 zaprojektowano odnowienie malowania przejścia dla pieszych w technologii grubowarstwowej, należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej integracyjnej żółtej po obu stronach, należy wykonać remont chodnika na całej szerokości przejścia, przy przejściu należy wymienić krawężnik na nowy na długości 6 m po obu stronach, krawężniki należy ustawić ponad nawierzchnią jezdni od zera do 2 cm.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: Joannę Mazurkiewicz Projektowanie i Nadzory w Budownictwie ul. Stanisława Wyspiańskiego 30H, 47-206 Kędzierzyn-Koźle;
2) PRZEDMIAR ROBÓT (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
3) STWiORB
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1.Wykonanie kosztorysu powykonawczego w układzie elementów scalonych zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedstawienia wraz z ostatnią fakturą (końcową) po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru robót z podziałem na: roboty rozbiórkowe, roboty drogowe i roboty niekwalifikowalne;
2.Zamówienie współfinansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg z podziałem na: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, krawężniki, chodniki i zjazdy, roboty drogowe, oznakowanie, oświetlenie i inne roboty i roboty niekwalifikowalne;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i ustawienie 1 tablicy informacyjnej jednostronnej o zrealizowanym zadaniu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych wydanymi przez Radę Ministrów:
3.1 . Tablica powinna zostać zamontowana równolegle do osi jezdni w pasie drogowym;
3.2 Należy ustawić 1 tablicę informacyjną równolegle do osi jezdni na wykonywanej inwestycji w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy;
3.3. Tablicę należy wykonać o wymiarach 120 cm (wysokość) x 180 cm (szerokość) w układzie poziomym z elementami montażowymi dla tablicy do montowania jak w pasie drogowym (o wysokości odpowiadającej umocowaniu znaków drogowych), tj. słupki ze stali ocynkowanej o przekroju kołowym 60 mm lub zbliżonym pokrytych farbą Sigmadur w kolorze antracyt lub podobnym o ciemnym (lub szarym) odcieniu wraz z uchwytami;
3.4. Tablica informacyjna musi zawierać:
a) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;
b) informację o dofinansowaniu zadania z państwowych funduszy celowych;
c) nazwę funduszu;
d) nazwę zadania;
e) wartość dofinasowania;
f) wartość całkowitą inwestycji
g) datę podpisania umowy o dofinansowanie.
3.5.Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią;
3.6. Tablica musi posiadać czytelne wszystkie treści, zarówno graficzne jak i tekstowe oraz:
a) musi być o wysokiej odporności na UV i inne czynniki atmosferyczne z minimalną trwałością, w tym kolorystyki 5 lat;
b) musi posiadać odpowiednią ilość otworów montażowych w celu zapewnienia solidnego i bezpiecznego mocowania na słupkach;
c) przekrój słupków oraz grubość ścianek muszą zapewniać sztywność i stabilność całości konstrukcji;
d) tablica musi zostać wykonana na jednym podkładzie;
e) słupki nie mogą wystawać nad górną krawędź tablicy po jej zamontowaniu na ich konstrukcji.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt graficzny tablicy zgodnie z: Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 ze zmianami). Wzory tablic informacyjnych można znaleźć pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne, jak również w Rozporządzeniu Rady Ministrów z wytycznymi odnośnie wyglądu tablic, kolorów, czcionek, itp.;
3.8.Przygotowane projekty graficzne tablic (w formacje *JPG lub *PDF oraz edytowalnej w formacie pliku *CDR otwieranym przez Corel Draw 2020) Wykonawca przekaże Jednostce organizacyjnej do akceptacji drogą elektroniczną na adres e-mail: pcieg@powiat.kedzierzyn-kozle.pl. Jednostka organizacyjna zastrzega sobie prawo do uwag względem projektu w terminie do 1 dni roboczych licząc od dnia następnego od przesłania każdego z projektów drogą elektroniczną;
3.9.Wartość dofinansowania i całkowita wartość zadania zostanie podana przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy z Wykonawcą, a przed zaakceptowaniem projektu tablicy przez Zamawiającego.
Wzór tablicy znajduje się w punkcie 5.1 SWZ.
Pełny zakres innych wymagań dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 5. 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1616634,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1959377,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1616634,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikoda Łukasz Protect Building

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160339349

7.3.3) Ulica: Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1616634,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zadanie należy zrealizować w okresie: nie dłuższym niż 75 dni od daty przekazania placu budowy.
Przekazanie placu budowy nastąpi dnia 15.03.2025 r. po opracowaniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu projektu tymczasowej organizacji ruchu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.