eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfaebcb5-5664-4652-b81c-5c0f1e324708

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfaebcb5-5664-4652-b81c-5c0f1e324708

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236426/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.49.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 626870,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz przewidywanych badań w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych zawiera załącznik nr 2/I i 2/II do SWZ dla poszczególnych części zamówienia.
3. Część I obejmuje rejony: Brzozów, Jarosław, Jasło, Krosno, Lesko, Lubaczów, Przemyśl, Przeworsk, Sanok, Strzyżów, Ustrzyki Dolne, w których realizowane będą usługi medyczne dla pracowników i funkcjonariuszy z jednostek Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 346308,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz przewidywanych badań w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych zawiera załącznik nr 2/I i 2/II do SWZ dla poszczególnych części zamówienia.
3. Część II obejmuje rejony: Dębica, Kolbuszowa, Leżajsk, Łańcut, Mielec, Nisko, Ropczyce, Rzeszów, Stalowa Wola, Tarnobrzeg , w których realizowane będą usługi medyczne dla pracowników i funkcjonariuszy z jednostek wymienionych w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 280561,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346941,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346941,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346941,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363621086

7.3.3) Ulica: Szopena, 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-055

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Brzozów - badania w NAFTA-MED Brzozów
Jarosław - badania w CM Medyk, Rzeszów al. Rejtana 53
Jasło - badania w Centrum Zdrowia dr Mastej, Jasło
Krosno - badania w SPECMED, Krosno
Lesko - badania w LESMED, Lesko
Lubaczów - badania w KORMED, Lubaczów
Przemyśl - badania w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio, Przemyśl
Przeworsk - badania w CM Medyk, Rzeszów al. Rejtana 53
Sanok - badania w NAFTA-MED, Sanok
Strzyżów - badania w Grupowej Praktyce Lekarskiej Poradnia Medycyny Pracy, Strzyżów
Ustrzyki Dolne - badania w SPZOZ w Ustrzykach Dolnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346941,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280561,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280561,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280561,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363621086

7.3.3) Ulica: Szopena, 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-055

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dębica - badania w CM Medyk, Dębica ul. Kwiatkowskiego 1
Kolbuszowa - badania w CM Medyk, Mielec ul. Partyzantów 21
Leżajsk - badania w CM Medyk, Rzeszów al. Rejtana 53
Łańcut - badania w CM Medyk, Rzeszów al. Rejtana 53
Mielec - badania w CM Medyk, Mielec ul. Partyzantów 21
Nisko - badania w SPZOZ w Stalowej Woli
Ropczyce - badania w CM Medyk, Mielec ul. Partyzantów 21
Rzeszów - badania w CM Medyk, Rzeszów al. Rejtana 53
Stalowa Wola - badania w SPZOZ w Stalowej Woli
Tarnobrzeg - badania w Medytar, Tarnobrzeg


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280561,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy dla części I zamówienia wynosi 346 941,10 zł ( zamówienie podstawowe - 315 401,00 zł; zamówienie w ramach prawa opcji 31 540,10 zł)
Wartość umowy dla części II zamówienia wynosi 280 561,60 zł ( zamówienie podstawowe - 255 056,00 zł ; zamówienie w ramach prawa opcji 25 505,60 zł)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.