Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262273/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania
w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338221875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bbosir-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywaniaw należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26ab097-3d5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000664/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 340-6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 622484,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. usług w zakresie bieżącego, kompleksowego utrzymania w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnego, terenu oraz pomieszczeń przedstawionych w załączniku nr 9 do SWZ, na Krytej Pływalni „TROCLIK” przy ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego 14w Bielsku-Białej.
2. Bieżące, kompleksowe utrzymanie w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnego, pomieszczeń oraz terenu Krytej Pływalni „TROCLIK”, polegać będzie w szczególności na:
1) Przygotowaniu pod względem czystości i należytego stanu sanitarno – higienicznego, terenu oraz wszystkich pomieszczeń przedstawionych w załączniku nr 9 do SWZ w systemie trzy zmianowym.
a) Prace, należy wykonywać codziennie na III zmianie po godzinach funkcjonowania pływalni tj. w godzinach od 22 00 do godz. 600.
b) Do zakresu prac będzie należało sprzątanie w szczególności:
Hala główna pływalni : mycie i dezynfekcja plaż, obrzeży niecek oraz rynien przelewowych wraz z ścianami kaflowymi, mycie i dezynfekcja schodów zjeżdżalni, powierzchni chromowych, wszelkich urządzeń, okien, ścian przeszklonych, słupków startowych, kratek ściekowych i pozostałych nie wymienionych. Mycie okien, drzwi, parapetów, czyszczenie żaluzji, kaloryferów itp.
Pomieszczenia natrysków : mycie i dezynfekcja podłóg i ścian, baterii natryskowych, kratek ściekowych, drzwi itp.
Szatnie : mycie i dezynfekcja podłóg, mycie i czyszczenie szafek i kabin, siedzisk itp.
Wejście do obiektu : zamiatanie a w okresie zimowym również odśnieżanie
i posypywanie piaskiem chodników od ulicy do wejścia i wokół obiektu oraz sprzątanie terenu bezpośrednio przyległego do budynku.
Ciągi komunikacyjne : sprzątanie i mycie holu wraz z wiatrołapem oraz drzwiami wejściowymi, sprzątanie i mycie holu wejściowego oraz korytarza, sprzątanie i mycie stanowiska kasowego wraz z myciem obudów oraz szyb, mycie i czyszczenie szyb okiennych i drzwiowych, odkurzanie i mycie kaloryferów i parapetów, mycie luster
i odkurzaczy oraz innych przedmiotów ustawionych w korytarzu.
Pomieszczenia sanitarne wszystkie : mycie i dezynfekcja podłóg i ścian, mycie
i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, bieżące uzupełnianie w środki higieniczne
w pomieszczeniach sanitarnych (papier toaletowy, środki zapachowe do pisuarów
oraz muszli klozetowych itp.) itp.
Sauna : mycie i dezynfekcja kabin sauny wraz z drzwiami.
Pomieszczenia administracyjne : odkurzanie całości pomieszczeń, ścieranie kurzy
z mebli i parapetów, mycie okien żaluzji i parapetów.
2) Prowadzeniu przez co najmniej jednego pracownika we wszystkie dni tygodnia, na zmianie
I i II w godzinach funkcjonowania pływalni tj. od 6 00 do 22 00 prac sprzątania, polegających na bieżącym utrzymywaniu w stanie właściwej bieżącej czystości terenu oraz wszystkich pomieszczeń basenowych, również w czasie i po imprezach sportowych.
Prace porządkowe tzw. „Serwisowe” polegać mają na codziennym i bieżącym zamiataniu ciągów komunikacyjnych, opróżnianiu i mycie koszy na śmieci wraz z wymianą worków foliowych, odkurzanie i mycie parapetów, czyszczenie i mycie blatów, ławek i biurek, mycie na zewnątrz boksu kasowego znajdujących w obiekcie wraz z szybami, mycie drzwi, szyb okiennych, luster, szafek, czyszczenie obudów suszarek, usuwanie wody z pomieszczeń korytarzowych, szatniowych i węzłach sanitarnych, itp. prac utrzymujących pomieszczenia zaplecza w stanie właściwej czystości i gotowości eksploatacyjnej wraz z bieżącym uzupełnianiem w materiały takie jak mydło w płynie, papier toaletowy, papierowe ręczniki itp. materiały sanitarne używane w pomieszczeniach sanitarnych.
3) Wykaz pomieszczeń i częstotliwość sprzątania przedstawiono w załączniku nr 9 do SWZ.
4) Sortowaniu odpadów (śmieci) podczas umieszczania ich w zewnętrznych koszach na odpady, zgodnie z oznaczeniem na pojemnikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 313527,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera:1) zakres rzeczowy kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i dla części 2),
2) wykaz pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ (wykaz pomieszczeń do sprzątania dla części 1 i dla części 2).
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu i bieżącym utrzymywaniu w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym:
1) Stadionu Miejskiego przy ul. Tadeusza Rychlińskiego 21 w Bielsku-Białej,
w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022rusługi polegającej na bieżącym utrzymywaniem w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym pomieszczeń i ciągów pieszych oraz terenu zewnętrznego .Oprócz codziennej usługi utrzymania czystości przedstawionej w załączniku nr 9 do SWZ, Zamawiający przewiduje następujące ilości imprez do końca roku 2022r.
a) Impreza duża w ilości 22 - bieżące utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz (cały stadion) obiektu w związku z planowaną imprezą: przed imprezą, w trakcie imprezy oraz po imprezie. Zakres sprzątania określa załącznik.
b) Impreza mała w ilości 5 - bieżące utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu
w związku z planowaną imprezą: przed imprezą, w trakcie imprezy oraz po imprezie. Zakres sprzątania określa załącznik. (UWAGA! Zakres sprzątania podczas imprezy małej czy imprezy dużej został wskazany w załączniku nr 9 do SWZ).
c) Wykonawca sporządza Protokół z wykonania zakresu umownego prac i przedkłada go do akceptacji Zamawiającego przed wystawieniem faktury.
2) Stadionu Piłkarskiego przy ul. Młyńskiej 52b w Bielsku-Białej - usługa polegająca na utrzymywaniu w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym pomieszczeń i ciągów pieszych oraz terenu zewnętrznego Stadionu Piłkarskiego przy ul. Młyńskiej 52b w Bielsku-Białej w czasie imprez w 2022r. Dla usługi utrzymania czystości przedstawionej w załączniku w załączniku nr 9 do SWZ , Zamawiający przewiduje 4 imprezy w roku 2022.
a) utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu w związku z planowaną imprezą: przed imprezą, w trakcie imprezy oraz po imprezie. Zakres sprzątania określa załącznik nr 9 do SWZ.
b) Wykonawca sporządza Protokół z wykonania zakresu umownego prac i przedkłada go do akceptacji Zamawiającego przed wystawieniem faktury.
c) W przypadku Stadionu Piłkarskiego podczas planowanych imprez Wykonawca winien posiadać własne materiały (środki myjąco-dezynfekcyjne), materiały sanitarne jak papier toaletowy, papierowe ręczniki, mydła w płynie ,worki na śmieci, środki zapachowe (kostki, płyny) do pisuarów oraz muszli klozetowych które tylko uzupełnia „do pełna” w stosunku do obecnie wyłożonych/użytych. Wykonawca winien posiadać również własne narzędzia, sprzęty i maszyny dedykowane do poszczególnego typu prac w celu zapewnienia należytego wykonania przedmiotu zamówienia (tj. myjki ciśnieniowe wielofunkcyjne -1 szt., odkurzacze do zbierania elementów suchych i wody z podłogi – 1 szt. , wózki serwisowe -1 szt., odkurzacze przemysłowe -1 szt., odkurzacze plecakowe - 1 szt., urządzenia parowe dezynfekujące – 1 szt., sprzęty do mycia powierzchni szklanych wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu – 1 szt., itp. urządzenia), których zużycie wliczone jest w koszty wykonania usługi.
3) Kompleksu Sportowego „ORLIK” przy ul. Juliusza Słowackiego 27 b w Bielsku-Białej 1) Przygotowaniu pod względem czystości i należytego stanu sanitarno – higienicznego, wszystkich pomieszczeń przedstawionych w wykazie pomieszczeń do sprzątania stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w systemie jednorazowym w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
a) Prace, należy wykonywać codziennie przed godzinami funkcjonowania kompleksu tj. przed godziną 7 00.
b) Do zakresu prac będzie należało sprzątanie w szczególności:
Pomieszczenia sanitarne wszystkie (WC) : mycie i dezynfekcja WC, mycie umywalek, kabin i innych urządzeń sanitarnych, mycie podłogi i ścian, płytek przy umywalce, uzupełnianie papieru toaletowego, kostek WC, mydła itp. mycie lustra, bieżąca wymiana worków w koszu, mycie drzwi i dezynfekcja klamek, mycie skrzydeł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Szatnie : mycie podłóg, kabin, umywalek, lustra, ławek, bieżąca wymiana worków
w koszu, omiatanie ścian, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Korytarz, hall, schody : mycie podłóg, szyb, drzwi wejściowych i parapetów, omiatanie ścian, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Pomieszczenie ochrony znajdujące się w korytarzu : mycie podłóg, szyb, drzwi wejściowych i ścian na zewnątrz i wewnątrz, omiatanie ścian, przecieranie mebli, stolików, krzeseł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Sala konferencyjna : mycie podłóg, szyb, drzwi wejściowych i parapetów, omiatanie ścian, przecieranie mebli, stolików, krzeseł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Biuro : mycie podłogi, szyb, drzwi wejściowych i parapetów, omiatanie ścian, przecieranie mebli, stolików, krzeseł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do mycia okien wewnątrz i na zewnątrz budynku minimum
2 razy w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
3) Wykaz pomieszczeń i częstotliwość sprzątania przedstawiono w załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 308956,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411019,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411019,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przemysław Piekarz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elit Clean Tomasz Rajski S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352855661
7.3.3) Ulica: ul. Kowaniec 52A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELIT CLEAN TOMASZ RAJSKI, PRZEMYSŁAW PIEKARZ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ELIT CLEAN TOMASZ RAJSKI, PRZEMYSŁAW PIEKARZ S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411019,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Professional House Agnieszka Barwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471179165
7.3.3) Ulica: ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 20/1
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFESSIONAL HOUSE Agnieszka Barwińska
jakie przetargi wygrała firma
PROFESSIONAL HOUSE Agnieszka Barwińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu "Nowe perspektywy przedszkolne w Bielsku-Białej" - 6 części postępowania
- "18/25 - Dostawa części zużywalnych do aparatów do hemodializy Fresenius 4008B i V10 oraz do myjni endoskopowych WD440 i WD415 producenta Wassenburg"
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Przebudowa i modernizacja bud P nr 50 przy ul Łagodnej 27a w B-B w celu dost. do przepisów przeciwpożarowych w ram zad."Wykonanie zabezpieczeń ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych"
- 17/25 - Dostawa i montaż dwóch sztuk stołów operacyjnych dla Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługi sterylizacji sprzętu i wyrobu medycznego należącego do SPZOZ w Choszcznie
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.