eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójRozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Szańcu gm. Busko-Zdrój w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Szańcu gm. Busko-Zdrój w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e76e046-82b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Placówek Oświatowych w Szańcu gm. Busko-Zdrój w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e76e046-82b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025337/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Placówek Oświatowych w Szańcu gm. Busko-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji samonośnej przy Zespole Placówek Oświatowych w Szańcu na działce nr 756, obręb 38. Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Placówek Oświatowych w Szańcu Gm. Busko-Zdrój”.

Istniejący budynek Zespołu Placówek Oświatowych nie zmieni sposobu przeznaczenia, zostanie rozbudowany o boisko wielofunkcyjne z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem.

Zadanie jest dofinansowane ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Olimpia – „Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”.

Przedmiotowe zadanie należy realizować z uwzględnieniem zapisów Uchwały Nr 22 Rady Ministrów z dnia 14 lutego 2023r. w sprawie ustanowienia programu wieloletniego pod nazwą „Program Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich” (M.P. poz. 211).

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) wzorze umowy- stanowiącej załącznik do SWZ
b) Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6788000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8866000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6788000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo Budowlany BUDKOM Leszek Świątek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo Usługowa TECHMABUD Wojciech Kosałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830288085

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, stolarka okienna i drzwiowa. Nazwy firm podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6788000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie:
a) Etap I – Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku stanowiącego podstawę uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych – w ciągu 90 dni od daty podpisania umowy.
b) Etap II – Realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu przedmiotowego zamówienia – zakończenie prac - do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Za datę zakończenia prac objętych niniejszym zamówieniem przyjmuje się datę zgłoszenia przez Wykonawcę do Zamawiającego (w formie pisemnej) informacji o rzeczowym zakończeniu robót budowlanych.
c) Etap III - uzyskanie przez Wykonawcę robót decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, lub innej decyzji, o której mowa w rozdziale 5C Zakończenie budowy, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) – do 11 miesięcy od daty zawarcia umowy.
W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie, do czasu jego uzyskania, Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, za wszelkie szkody powstałe na obiektach wykonanych w ramach niniejszego zamówienia.
d) W/w terminy Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.