eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego "



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mosiężnicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-965

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pokra@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-243a5d10-4bbd-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243a5d10-4bbd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089640/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3017-7.261.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 491400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 42 sztuk nowych kserokopiarek i 1 sztuki używanej kserokopiarki wykonującej odbitki kolorowe dla Prokuratury Okręgowej w Krakowie i w podległych jej prokuraturach rejonowych. Zamówienie polegać będzie na zapewnieniu pełnej sprawności dzierżawionych kserokopiarek w czasie trwania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznik nr 5 do SWZ „Wzór umowy”, który zawiera wykaz minimalnych parametrów technicznych dzierżawionych urządzeń kopiujących – kserokopiarek ( załącznik nr 1 do Umowy) oraz w którym znajduje się wykaz miejsc do ich zainstalowania ( załącznik nr 2 do Umowy). Załączniki te stanowią integralną część SWZ.
3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a) Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt był nowy z wyjątkiem jednej kserokopiarki wykonującej odbitki kolorowe.
b) Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim.
c) Wykonawca może zaoferować urządzenia kopiujące - kserokopiarki o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego.
d) Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania Zamawiającemu w dzierżawę :
 42 nowych kserokopiarek wykonujących odbitki czarno-białe o prędkości, co najmniej 25 kopii na minutę (typ A),
 1 używanej kserokopiarki (o przebiegu nie większym niż 250 000 kopii
w czerni i 250 000 kopii w kolorze) wykonującej odbitki kolorowe o prędkości, co najmniej 25 kopii na minutę (typ B), dostarczenia i zainstalowania ich we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych kserokopiarek oraz do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero.
e) Oferowane urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670473,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850570,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670473,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Copynet Spółka z ograniczoną odpwiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121462712

7.3.3) Ulica: Drożyska 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-988

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670473,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.