eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcDostawa paliw p³ynnych na lata 2021-2022 do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego



Og³oszenie z dnia 2021-02-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00006058 z dnia 2021-02-09

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych na lata 2021-2022 do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SIERPECKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtokrzyska 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242759121

1.5.8.) Numer faksu: 242759100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ra@powiat.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.sierpc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych na lata 2021-2022 do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-09d6398b-69ea-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00006058

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005821/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa paliw p³ynnych na lata 2021-2022 do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux.. 2. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux. 3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu (odbywa siê automatycznie). 4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 5. Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za po¶rednictwem miniPortalu Wykonawca zaszyfruje folder zawieraj±cy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê. Informacje o korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. 3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia ON.272.06.2021 . 7. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie”

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Powiat Sierpecki zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 str. 1), dalej RODO, informuje, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. ¦wiêtokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Bogus³aw Dziubek. 3. Pani /Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia pn. dostawa paliw p³ynnych w latach 2021-2022 roku do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 roku poz. 1843 z pó¼n. zm.), dalej ustaw± Pzp,5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1**;1 - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;8. Nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO * Wyja¶nienie : informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora danych osobowych.** wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿na naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.*** wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ON.272.06.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw na lata 2021-2022, czyli bezgotówkowego tankowania paliw p³ynnych silnikowych: benzyny bezo³owiowej (Pb 95), oleju napêdowego (ON) oraz autogazu (LPG) do samochodów wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Zamawiaj±cego. Odbiorcami paliw p³ynnych bêd±:- Starostwo Powiatowe w Sierpcu,- Zarz±d Dróg Powiatowych w Sierpcu,- Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Sierpcu, - Powiatowy Zespó³ Jednostek Bud¿etowych w Sierpcu,- Powiatowy Urz±d Pracy w Sierpcu,- Zespó³ Szkó³ Nr 1 w Sierpcu,- Dom Pomocy Spo³ecznej w Szczutowie,- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu,- Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu, - Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie, - Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy,Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ stacjê paliw w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km. od siedziby Zamawiaj±cego.Szacunkowe ilo¶ci paliw p³ynnych wynosiæ bêd± oko³o:Olej napêdowy (ON) - 137.500 litrów tankowanie na stacji paliwBenzyna bezo³owiowa (Pb 95) - 22.000 litrów tankowanie na stacji paliwAutogaz LPG - 7334 dm3 tankowanie na stacji paliwowychWymagania obowi±zki:1. Jednorazowe tankowanie obejmowaæ bêdzie indywidualne potrzeby w dniu tankowania pojazdu. Podstaw± rozliczeñ bêdzie dokument W-Z (oddzielny dla ka¿dego pojazdu) zawieraj±cy dane dotycz±ce miejsca i daty oraz ilo¶ci i rodzaju dostarczanego paliwa, cenê paliwa obliczony wed³ug wzoru podanego w niniejszej SWZ oraz numer rejestracyjny pojazdu, do którego tankowano paliwo. 2. Przedmiot zamówienia powinien posiadaæ aktualny atest (¶wiadectwo jako¶ci) okazywane raz na kwarta³ Zamawiaj±cemu poprzez przekazanie jego kopii. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i asortymentowym w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego - nie mo¿e to stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ.4. Zap³ata za zakupione paliwo odbywaæ siê bêdzie przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty wystawienia faktur w okresach miesiêcznych za wszystkie tankowania wykonane w danym miesi±cu na podstawie dokumentów W-Z - oddzielnie dla ka¿dej z jednostek.5. Wykonawca jednostkow± cenê konkretnej dostawy paliwa dla Zamawiaj±cego bêdzie opiera³ o dzienn± cenê hurtow± zakupu danego rodzaju paliwa nie wy¿sz± jak obowi±zuj±ca danego dnia w PKN Orlen/Orlen Gaz i w obliczeniu ceny dostawy paliwa dla Zamawiaj±cego zastosuje poni¿szy wzór:CPKN(Pb95/ON/LPG) = (CPKN (Pb95/ON/LPG) + U/M(Pb95/ON/LPG)netto ) + VAT gdzieCPKN (Pb95/ON/LPG) – cena hurtowa Pb95/ON nie wy¿sza jak obowi±zuj±ca danego dnia w PKN Orlen; cena hurtowa LPG nie wy¿sza jak obowi±zuj±ca danego dnia w Orlen Gaz.U/M(Pb95/ON/LPG))netto – sta³y upust lub sta³a mar¿a kwotowa Wykonawcy dla Pb95/ON/LPG zaoferowany/a Zamawiaj±cemu, VAT – obowi±zuj±ca stawka podatku od towarów i us³ug. 6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert czê¶ciowych. 7. Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy miêdzynarodowe mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to Zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie rozwi±zania równowa¿ne. Oznacza to, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów, okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w ka¿dym przypadku stwierdzenie, ¿e opis czy te¿ cecha opisanego produktu, która mo¿e wskazywaæ na ¼ród³o pochodzenia lub producenta to Wykonawca równie¿ jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w za³±cznikach do SWZ. Dopuszcza siê równie¿ wykazanie tej równowa¿no¶ci normami równowa¿nymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci”. Przy doborze materia³ów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ równie¿ osi±gniêcie wska¼ników okre¶lonych w OPZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisanymi okre¶lonymi w SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: droga elektroniczna przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-18

2021-02-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.