eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaUtrzymanie czystości i porządku w chodnikach i na obiektach oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w chodnikach i na obiektach oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rawa Mazowiecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rawamazowiecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rawamazowiecka/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku w chodnikach i na obiektach oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e5b320-a884-40bb-8fc4-a6eac87b9e8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067820/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Zamiatanie chodników i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
1) bieżące utrzymanie czystości, poprzez zamiatanie chodników, zbieranie i usuwanie nieczystości „luźnych” tj. papier, folia, butelki, korki od butelek, niedopałki papierosów, rozbite szkło, gałęzie, odchody zwierzęce, gruz, piasek itp. (bez względu na źródło pochodzenia) wraz z wjazdami do posesji,
2) bieżące utrzymanie wiat przystankowych poprzez mycie wiat wg potrzeb, zamiatanie oraz zbieranie odpadów na terenie i wokół wiat oraz bieżące naprawy z materiału Zamawiającego,
3) dokonywanie oprysków herbicydami, celem likwidacji wyrastającej trawy
i chwastów na chodnikach, przy obrzeżach i krawężnikach wg potrzeb,
4) sprzątanie opadłych liści i kwiatostanów, gałęzi i wiatrołomów wraz
z transportem na składowisko odpadów,
5) mycie ławek w pasach drogowych na bieżąco,
6) naprawa uszkodzonych ławek z materiału Zamawiającego (wymiana uszkodzonych elementów np. desek),
7) konserwacja ławek znajdujących się w chodnikach poprzez ich malowanie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.05.2025 r. z materiału Wykonawcy.

2. Dodatkowo w okresie zimowym:

1) bieżące odśnieżanie chodników wraz z wjazdami do posesji,
2) zwalczanie śliskości i gołoledzi w sposób zapewniający bezpieczne i nieutrudnione poruszanie się pieszych,
3) usuwanie śniegu z miejsc w obrębie przejść dla pieszych i wjazdów na posesję,
4) odśnieżanie, zwalczanie śliskości i gołoledzi w obrębie wiat przystankowych,
5) wywożenie nadmiaru śniegu powodującego utrudnienia w poruszaniu się pieszych (np. utrudnienia widoczności, zwężenie alejek i chodników).

II. Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka”.
1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
1) bieżące utrzymanie czystości, poprzez zbieranie i usuwanie nieczystości „luźnych” tj. papier, folia, butelki, korki od butelek, niedopałki papierosów, rozbite szkło, gałęzie, odchody zwierzęce, gruz, piasek itp. (bez względu na źródło pochodzenia),
2) koszenie pasów zielonych i rowów przyulicznych w miarę potrzeb tj. gdy trawa osiągnie wysokość 10cm wraz ze zbieraniem skoszonego materiału, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie,
3) pielęgnację istniejącego drzewostanu w pasach ulicznych (podlewanie nowych nasadzeń, nawożenie, usuwanie posuszu, usuwanie odrostów, cięcia formujące w obrębie koron drzew wg. potrzeb),
4) pielęgnację istniejących w pasach ulicznych krzewów (podlewanie nowych nasadzeń, nawożenie, usuwanie suszu, przycinanie),
5) pielęgnację istniejących w pasach ulicznych bylin (podlewanie nowych nasadzeń, nawożenie, usuwanie suszu i kwiatostanów),
6) korowanie (materiał Zamawiającego) na zlecenie Zamawiającego,
7) usuwanie martwych drzew wraz z karpiną,
8) usuwanie drzew zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego zezwoleniami,
9) dosiew trawy z materiału Wykonawcy,
10) usuwanie wiatrołomów,
11) grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym,
12) przycinanie gałęzi pochodzących z posesji sąsiednich na zlecenie Zamawiającego,
13) współpraca z zakładem energetycznym w zakresie wycinki/przycinki drzew,
14) dokonywanie nowych nasadzeń drzew i krzewów z materiału Zamawiającego,
15) w przypadku uschnięcia nowych nasadzeń, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wymiany danego nasadzenia tj. drzewa/krzewu na koszt Wykonawcy,
16) likwidację odrostów przy drzewach i pniach według potrzeb,
17) przycinanie drzew i krzewów zasłaniających znaki drogowe oraz ograniczających widoczność dla pojazdów,
18) usuwanie odpadów (zgrabiona trwa, wycięte drzewa, przycięte gałęzie oraz odpady stałe) wraz z wywozem na składowisko odpadów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy,
19) Wykonawca ma obowiązek dostarczenia drewna z wycinki, przecinki, pielęgnacji drzew do Urzędu Miasta w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zagospodarowania go zgodnie z decyzją Zamawiającego.

Uwaga: Wykaz ciągów pieszych, obiektów oraz terenów zielonych określa załącznik nr 1b stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji oraz umowy.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:

1) wykonywania usług z zachowaniem dopuszczalnego poziomu hałasu, w przypadku ich realizowania w porze nocnej;
2) zapewnienia całodobowej łączności z osobą nadzorującą z ramienia Wykonawcy realizację usługi objętej przedmiotem umowy;
3) informowania Zamawiającego na bieżąco o wszelkich zmianach i zdarzeniach w obszarze stanowiącym przedmiot zamówienia;
4) bieżącego monitoringu porządku w obszarze stanowiącym przedmiot zamówienia;
5) przekazania uzyskanych w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpadów na własny koszt na składowisko odpadów oraz do okazania Zamawiającemu kart przekazania odpadów na składowisko. Karty należy dostarczyć po zakończonym miesiącu, do dnia 15 następnego miesiąca;
6) przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego;
7) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie;
8) wykonywania przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu i środków transportu.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogrodnicze RODOS Marta Budek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351613005

7.3.3) Ulica: Nowy Komorów 79

7.3.4) Miejscowość: Cielądz

7.3.5) Kod pocztowy: 96-214

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Utrzymanie czystości ciągów pieszych i odbiór odpadów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.