eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockŚwiadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Otwocki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górna 13

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f3d51d6-542b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001754/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298958/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAI.272.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185894,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych/stałych niesegregowanych, segregowanych i bioodpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów ”.

Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek:
1. Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, ul. Górna 11, 05-400 Otwock
2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock
Punkt poboru: ul. Mickiewicza 43/47, 05-402 Otwock
3. Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku
- Dom Dla Dzieci nr 1 w Otwocku przy ul. Prądzyńskiego 1
Punkt odbioru: ul. Prądzyńskiego 1,05-400 Otwock
- Dom Dla Dzieci nr 2 w Otwocku przy ul.Ujejskiego14
Punkt odbioru: ul. Ujejskiego 14, 05-400 Otwock
- Dom Dla Dzieci nr 3 w Otwocku przy ul. Cieszyńskiej 9
Punkt odbioru: ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock
4. Dom Pomocy Społecznej, ul. Marii Konopnickiej 17, 05-400 Otwock
5. Zarząd Dróg Powiatowych ul. Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew
6. Dom Pomocy Społecznej „Wrzos” ul. Zagłoby 8, 05-400 Otwock
7. Oświata Powiatowa w Otwocku ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock
8. Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Andriollego w Otwocku, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock
9. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczną w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock
10. Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I.Gałczyńskiego w Otwocku, ul. Filipowicza 9, 05-400 Otwock
11. Zespół Szkół Nr 1 w Otwocku ul. Słowackiego 4/10, 05-400 Otwock
12. Zespół Szkół nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Otwocku, ul. Pułaskiego 7, 05-400 Otwock
13. Zespół Szkół Ekonomiczno – Gastronomicznych im. Stanisława Staszica w Otwocku ul. Konopnickiej 3, 05-400 Otwock
14. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Otwocku, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock
15. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock
16. Młodzieżowym Ośrodek Socjoterapii „Jędruś” w Józefowie, ul. Główna 10, 05-410 Józefów.

Pkt I
Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01

Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli w Dziale III SWZ.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w:
a) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą); w ilościach zawartych w załączniku nr 1do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy.
b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników,
b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.
3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń.
4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym.
Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia,
2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca,
3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy.
4) Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów.

Pkt II
Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych, segregowanych i bioodpadów oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01, 20 02 01, 15 01 02, 15 01 01,

Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli w Dziale III SWZ .
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Odbiór odpadów o kodzie: 20 03 01 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady.
2) Odbiór odpadów o kodzie 15 01 01 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady.
3) Odbiór odpadów o kodzie15 01 02 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady
4) Odbiór bioodpadów o kodzie 20 01 01, transport i przekazanie do instalacji komunalnych przetwarzających wymienione odpady.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w:
a) pojemniki do wywozu nieczystości pojemności 1100 litrów(nieuszkodzone, z pokrywą);
b) pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 120 litrów (nieuszkodzone z pokrywą),
c) pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 240 litrów (nieuszkodzone z pokrywą)
d) pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 2,5 m³ (nieuszkodzone)
e) pojemniki na odpady bio o pojemności 120 litrów
w ilościach zawartych w formularzu cenowym (część II), w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy.
f) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników;
b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.
3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń.
4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym.
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia,
2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca,
3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów.
6. Zamawiający w razie wprowadzenia nauki zdalnej w ww. placówkach zleci odbiór odpadów na zgłoszenie telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149430,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189090,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149430,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Marcin Pechcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712378635

7.3.3) Ulica: Pedagogów 19

7.3.4) Miejscowość: Dębe Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-311

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149430,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.