Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00309364/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Otwocki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górna 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f3d51d6-542b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001754/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wywóz odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298958/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAI.272.1.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185894,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych/stałych niesegregowanych, segregowanych i bioodpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów ”.
Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek:
1. Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, ul. Górna 11, 05-400 Otwock
2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock
Punkt poboru: ul. Mickiewicza 43/47, 05-402 Otwock
3. Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku
- Dom Dla Dzieci nr 1 w Otwocku przy ul. Prądzyńskiego 1
Punkt odbioru: ul. Prądzyńskiego 1,05-400 Otwock
- Dom Dla Dzieci nr 2 w Otwocku przy ul.Ujejskiego14
Punkt odbioru: ul. Ujejskiego 14, 05-400 Otwock
- Dom Dla Dzieci nr 3 w Otwocku przy ul. Cieszyńskiej 9
Punkt odbioru: ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock
4. Dom Pomocy Społecznej, ul. Marii Konopnickiej 17, 05-400 Otwock
5. Zarząd Dróg Powiatowych ul. Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew
6. Dom Pomocy Społecznej „Wrzos” ul. Zagłoby 8, 05-400 Otwock
7. Oświata Powiatowa w Otwocku ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock
8. Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Andriollego w Otwocku, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock
9. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczną w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock
10. Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I.Gałczyńskiego w Otwocku, ul. Filipowicza 9, 05-400 Otwock
11. Zespół Szkół Nr 1 w Otwocku ul. Słowackiego 4/10, 05-400 Otwock
12. Zespół Szkół nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Otwocku, ul. Pułaskiego 7, 05-400 Otwock
13. Zespół Szkół Ekonomiczno – Gastronomicznych im. Stanisława Staszica w Otwocku ul. Konopnickiej 3, 05-400 Otwock
14. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Otwocku, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock
15. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock
16. Młodzieżowym Ośrodek Socjoterapii „Jędruś” w Józefowie, ul. Główna 10, 05-410 Józefów.
Pkt I
Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01
Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli w Dziale III SWZ.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w:
a) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą); w ilościach zawartych w załączniku nr 1do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy.
b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników,
b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.
3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń.
4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym.
Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia,
2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca,
3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy.
4) Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów.
Pkt II
Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych, segregowanych i bioodpadów oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01, 20 02 01, 15 01 02, 15 01 01,
Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli w Dziale III SWZ .
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Odbiór odpadów o kodzie: 20 03 01 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady.
2) Odbiór odpadów o kodzie 15 01 01 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady.
3) Odbiór odpadów o kodzie15 01 02 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady
4) Odbiór bioodpadów o kodzie 20 01 01, transport i przekazanie do instalacji komunalnych przetwarzających wymienione odpady.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w:
a) pojemniki do wywozu nieczystości pojemności 1100 litrów(nieuszkodzone, z pokrywą);
b) pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 120 litrów (nieuszkodzone z pokrywą),
c) pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 240 litrów (nieuszkodzone z pokrywą)
d) pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 2,5 m³ (nieuszkodzone)
e) pojemniki na odpady bio o pojemności 120 litrów
w ilościach zawartych w formularzu cenowym (część II), w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy.
f) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników;
b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.
3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń.
4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym.
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia,
2) Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca,
3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów.
6. Zamawiający w razie wprowadzenia nauki zdalnej w ww. placówkach zleci odbiór odpadów na zgłoszenie telefonicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149430,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189090,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149430,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Marcin Pechcin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712378635
7.3.3) Ulica: Pedagogów 19
7.3.4) Miejscowość: Dębe Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-311
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149430,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy oraz dostarczanie posiłków
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- "Zakup i dostawa siłownika do budowy drzwi osłonowych ciężkich"
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU OTWOCKIEGO"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.