Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00584128/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla miasta Siedlce”
w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla miasta Siedlce”w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3af5838-c16c-4323-89ee-2ebf7708806c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.38 „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla miasta Siedlce” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Fundusze Europejskie na Infrastrukturę Klimat Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności Działania FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym Typ projektu: Systemy selektywnego zbierania odpadów komunalnych uwzględniające rozwiązania dotyczące zapobiegania powstawania odpadów w tym ponowne użycie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.50.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3651778,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla miasta Siedlce” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres zamówienia:
1) Roboty budowlane i montażowe tj. wykonanie robót budowlanych i zagospodarowania dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (architektoniczno-budowlanej i technicznej) oraz uzyskanego pozwolenia na budowę, z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2) Zagospodarowanie terenu zielenią zgodnie z poniższym zakresem i wymaganiami Zamawiającego:
usunięcie warstwy gruntu na głębokość 0,3 m i wykonanie muld chłonnych wypełnionych materiałem przepuszczalnym tj. żwir, kamienie, piasek gruboziarnisty, na tym ułożenie warstwy wzbogaconej ziemi i obsianie terenu trawą – powierzchnia 30 m2;
zakup i nasadzenie drzew gatunku klon zwyczajny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na etapie realizacji – w ilości 15 szt.;
wykonanie zielonego ogrodzenia w tym:
• ręczne usunięcie ziemi o grubości 10 cm z wykorzystaniem do ponownego rozścielenia – powierzchnia 60 m2;
• rozłożenie agrowłókniny – powierzchnia 60 m2;
• zakup i montaż podpory pod pnącza – długość 120m;
• zakup i montaż obrzeży oddzielających nasadzenia od trawników – długość 120m;
• zakup i sadzenie pnączy (winobluszcz pięciolistkowy) z całkowitą zaprawą dołów (średnica/głębokość 0,2 m) – w ilości 80 szt.;
• zakup i sadzenie pnączy (dławisz okrągłolistny) z całkowitą zaprawą dołów (średnica/głębokość 0,2 m) – w ilości 80 szt.;
• zakup i sadzenie pnączy (powojnik grupa Tangutika) z całkowitą zaprawą dołów (średnica/głębokość 0,2 m) – w ilości 80 szt.;
• zakup i rozłożenie kory na grubości 5 cm – powierzchnia 60 m2.
Dokładna lokalizacja na terenie PSZOK zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji.
3) Wyposażenie obiektu w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Ponadto Wykonawca w ramach wyposażenia zakupi rębak spalinowy tarczowy o średnicy tarczy tnącej 650 mm (1 sztuka) wyposażony w:
cylindrowy silnik spalinowy chłodzony cieczą o mocy 22 KM,
hydrauliczny podajnik, posiadający funkcję bezpieczeństwa STOP do przodu jak i wstecz,
uruchamiany elektrycznie,
stalowy komin,
rurę wyrzucającą o wysokości 1800 mm,
hak na zaczep kulowy,
noże - 2 szt. + 1 szt.
Urządzenie to ma być połączone z przyczepką na kołach szosowych (rozmiar 165/70R13 79T) oraz zaczepem kulowym. Przeznaczony do rozdrabniania drewna
o średnicy 15 cm, o wydajności 7-8 m3/h.
4) Kampania informacyjno-edukacyjna tj. zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz tablic edukacyjnych zgodnie z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamówieniem objęte jest również wykonanie wszelkich czynności i robót związanych
z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz SWZ.
2. Szczegółowy zakres, opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
3. Teren inwestycji objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Łukowskiej uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Siedlce nr XL/732/2014 z dnia 28 marca 2014 r. (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2014 r. poz. 3621), na następujących działkach: 16/17, 16/19 i części działki 16/22 obręb 95 oraz na działce 1/47 obręb 120. Przedmiotowe działki położone są na obszarach funkcjonalnych oznaczonych symbolami: 11U – tereny usług.
4. Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, w tym za opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wykonanie robót budowlanych, wykonanie zagospodarowania terenu zielenią, wyposażenie z zastrzeżeniem, że cena za opracowanie dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 3,89 % wartości całej oferty.
5. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
II. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 5 SWZ, załączniku nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 5 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3697777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7713634,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3697777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-POL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 821264901
7.3.3) Ulica: Targowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3697777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.