Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546689/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00559323/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
- 2023/BZP 00562400/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lamp operacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016084355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierakowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-709
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spkso.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spkso.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lamp operacyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7c502f7-985c-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093741/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa lamp operacyjnych - wyposażenie siedziby Sierakowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lam operacyjnych zgodnie wymaganiami zawartymi w Specyfikacji warunków zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotem zamówienia była dostawa oraz montaż lamp operacyjnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego.Zamawiający w Załączniku nr 3 do Specyfikacji warunków zamówienia – Formularz oferty, błędnie przyjął jedną stawkę VAT w przedmiotowym postepowaniu, odnosząc się jedynie do dostawy lamp operacyjnych, a nie jak wskazuje przedmiot zamówienia również do usługi ich montażu.
Formularz oferty powinien Wykonawcy, umożliwić obliczenie wartości zamówienia z zastosowaniem dwóch różnych stawek VAT, tj. 8% dla dostawy oraz 23% dla usługi montażu, co jest zgodne z przepisami.
Oferty złożone w postępowaniu, co do zasady powinny być porównywalne, m.in. ceny ofertowe muszą być obliczone z zastosowaniem tych samych reguł, a w tym z zastosowaniem tych samych stawek VAT, które są istotnym elementem kalkulacji ceny oferty.
Wobec powyższego Wykonawcy nie mogli złożyć prawidłowych ofert, które prowadziłyby do zawarcia właściwej umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Łasku przy ul. Topolowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Toruniu przy ul. Trzcinowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Przebudowa części piwnic Pałacu Kazimierzowskiego związana z relokalizacją głównej rozdzielni elektrycznej, zestawu hydroforowego i węzła co
- Jonograf
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń pomiarowych do ABR - 2 szt.
- dostawa myjki ultradźwiękowej dla WIMiC - DE-dzp.272-142/25
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB
- DZP.271.9.2025 "Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu endoskopów do współpracy z videostroboskopem i torem wizyjnym endoskopowym"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.