eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimUtrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357061516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 15

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338434339

1.5.8.) Numer faksu: 338434727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https;//miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332ace8b-5299-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00196056/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279840,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w
niniejszym postępowaniu, jest świadczenie usługi utrzymania czystości w obiekcie Krytej
pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2, polegającej na sprzątaniu ww. obiektu na
warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego w SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) serwis zasadniczy obejmujący czynności związane ze sprzątaniem, doczyszczaniem,
dezynfekcją oraz przywróceniem stanu sanitarnego i higienicznego obiektu w godzinach
zamknięcia obiektu dla sportowców oraz klientów indywidualnych,
b) systematyczną dostawę środków czystości i materiałów niezbędnych dla należytego
wykonania przedmiotu zamówienia w ilości i asortymencie odpowiednim do zakresu usługi,
c) udostępnienie sprzętu i narzędzi niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu
zamówienia oraz utrzymanie ich w prawidłowym stanie technicznym i funkcjonalnym,
d) bieżący nadzór nad jakością wykonywanych usług,
e) czynności towarzyszące i pomocnicze, nieokreślone wprost w SWZ, konieczne dla należytego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wraz ze wskazaniem powierzchni pomieszczeń
objętych zamówieniem, częstotliwości ich sprzątania, określony został w formularzu cenowym -
załącznik nr 1 do SWZ.
4. Ze względu na specyfikę usługi obiekt Krytej pływalni został podzielony na strefy. Wskazanie
podziału określone zostało w załączniku, o którym mowa w pkt. 3.
5. Serwis zasadniczy obejmuje wszystkie strefy wymienione w załączniku, o którym mowa w pkt.
36
. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia z usługi objętej przedmiotem
zamówienia poszczególnych pomieszczeń lub stref sprzątania. O wyłączeniu Zamawiający
poinformuje Wykonawcę.
7. Usługę należy świadczyć 7 dni w tygodniu, w tym w święta oraz dni ustawowo wolne od
pracy, w godzinach zamknięcia obiektu dla sportowców oraz klientów indywidualnych.
8. Zamawiający wymaga, aby do godziny 06:00 obiekt był gotowy do bezpiecznego użytkowania
przez klientów.
9. Usługę należy realizować przy zaangażowaniu kadrowym i sprzętowym gwarantującym jej
należyte wykonanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319255,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319255,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wojcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319255,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.