Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294404/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357061516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 15
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338434339
1.5.8.) Numer faksu: 338434727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https;//miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332ace8b-5299-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00196056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w
niniejszym postępowaniu, jest świadczenie usługi utrzymania czystości w obiekcie Krytej
pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2, polegającej na sprzątaniu ww. obiektu na
warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego w SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) serwis zasadniczy obejmujący czynności związane ze sprzątaniem, doczyszczaniem,
dezynfekcją oraz przywróceniem stanu sanitarnego i higienicznego obiektu w godzinach
zamknięcia obiektu dla sportowców oraz klientów indywidualnych,
b) systematyczną dostawę środków czystości i materiałów niezbędnych dla należytego
wykonania przedmiotu zamówienia w ilości i asortymencie odpowiednim do zakresu usługi,
c) udostępnienie sprzętu i narzędzi niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu
zamówienia oraz utrzymanie ich w prawidłowym stanie technicznym i funkcjonalnym,
d) bieżący nadzór nad jakością wykonywanych usług,
e) czynności towarzyszące i pomocnicze, nieokreślone wprost w SWZ, konieczne dla należytego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wraz ze wskazaniem powierzchni pomieszczeń
objętych zamówieniem, częstotliwości ich sprzątania, określony został w formularzu cenowym -
załącznik nr 1 do SWZ.
4. Ze względu na specyfikę usługi obiekt Krytej pływalni został podzielony na strefy. Wskazanie
podziału określone zostało w załączniku, o którym mowa w pkt. 3.
5. Serwis zasadniczy obejmuje wszystkie strefy wymienione w załączniku, o którym mowa w pkt.
36
. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia z usługi objętej przedmiotem
zamówienia poszczególnych pomieszczeń lub stref sprzątania. O wyłączeniu Zamawiający
poinformuje Wykonawcę.
7. Usługę należy świadczyć 7 dni w tygodniu, w tym w święta oraz dni ustawowo wolne od
pracy, w godzinach zamknięcia obiektu dla sportowców oraz klientów indywidualnych.
8. Zamawiający wymaga, aby do godziny 06:00 obiekt był gotowy do bezpiecznego użytkowania
przez klientów.
9. Usługę należy realizować przy zaangażowaniu kadrowym i sprzętowym gwarantującym jej
należyte wykonanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319255,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319255,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wojcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275
7.3.3) Ulica: Górna 23
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319255,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Zakup kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie. (Warszawa, Ciechanów, Siedlce.)
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.