Og³oszenie z dnia 2021-02-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00023240/01 - Wynik z dnia 2021-03-26
Og³oszenie nr 2021/BZP 00006222 z dnia 2021-02-09 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 2918 S na odcinku Chech³o-Proboszczowice - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32/2343162
1.5.8.) Numer faksu: 48 32/2340696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdpgliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Inna dzia³alno¶æ - administrowanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej Nr 2918 S na odcinku Chech³o-Proboszczowice - etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be107150-5bc7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00006222
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002017/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont drogi powiatowej Nr 2918S Chech³o- Proboszczowice – etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, pisemnie, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej dostêpnych za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem : https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html, oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej.Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z Wykonawcami, w tym przesy³anie informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@zdpgliwice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: - Sposób sporz±dzania dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, ofert, pe³nomocnictw czy innych informacji winien byæ zgodny z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów - Preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa³a siê za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy. Czas zapisywany jest formacie YYYY-MM-DD HH:MM::SS. - opcja z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie . Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie , czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow± i za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij”.- za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê przetargi@zdpgliwice.pl- Za datê przekazania podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê –przekazywanie za po¶rednictwem poczty elektronicznej – datê otrzymania przez serwer poczty elektronicznej Zamawiaj±cego.- „Zadawanie pytañ ”, dostêpnym pod adresem: https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html- Wymagania techniczne” pod adresem: https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html (z wy³±czeniem pkt 3 tego dokumentu). a) szyfrowanie danych przy u¿yciu Platformy nastêpuje w formacie tylko za³±czniki do oferty, szyfrowanie OpenPGPRSA,b) dostêpne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xls, .odt, .ods; plik archiwum danych: .zip.c) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,d) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej wynosi: w przypadku Platformy - 150 MB; w przypadku poczty elektronicznej 200 MB. -Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) Regulamin platformy zamieszczony na stronie internetowej https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz uznaje go za wi±¿±cy,- informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem:https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html- dokumenty elektroniczne w postêpowaniu, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa ,w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Gliwicach, dane adresowe jw.;- sprawach zwi±zanych z Pana/Pani danymi osobowymi nale¿y kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Inspektorem Ochrony Danych, tel.: +48 32/2340696., e-mail: inspektorochronydanych@zdpgliwice.pl-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZDP/DI/3421/2/2021 oraz zawarcia umowy;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;-nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 418496,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie – zgodnie z przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – remont drogi powiatowej Nr 2918S na odcinku pomiêdzy Chech³em a Proboszczowicami na d³ugo¶ci ok. 1200 mb. Droga na przedmiotowym odcinku przebiega poza terenem zabudowanym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1. pkt 7 ustawy pzp, na warunkach analogicznych jak wynikaj±ce ze wzoru umowy do niniejszego postêpowania, w nastêpuj±cym zakresie: 1. Wykonanie wcinek w nawierzchniê asfaltobetonow± – 11,20 m 2. Rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej GR. 5 cm w sposób mechaniczny – 22,40 m23. Frezowanie profilowe nawierzchni asfaltobetonowej ¶r. gr. 2 cm. Uzyskany destrukt nale¿y wbudowaæ w pobocze – 2800 m2 4. Wykonanie warstwy wi±¿±cej AC16W KR- 3 gr. 4 cm wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsj± asfaltow± 2 850 m25. U³o¿enie warstwy ¶cieralnej AC11S KR-3 gr. 5 cm z masy mineralno- bitumicznej wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsj± asfaltow± 2 800 m2 6. Wykonanie koryta w poboczu g³. 10 cm wraz z wywozem ziemi na odl. 20 km i utylizacj± oraz zbudowanie destruktu asfaltowego w pobocze gr. 10 cm szer. 1,0 m . Brakuj±cy destrukt dostarcza Wykonawca . Zamawiaj±cy wymaga aby uziarnienie destruktu przeznaczonego do wbudowania w pobocze nie by³o wiêksze od 0-16 mm. – 1000 m27. Oczyszczenie i dwukrotne skropienie emulsj± asfaltow± utwardzonego pobocza destruktem asfaltowym wraz z przesypaniem grysem – 1000 m2
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenê i okres dodatkowej gwarancji. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta spo¶ród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwy¿szy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zrealizowali co najmniej 1 robotê budowlan± w zakresie remontów, remontów cz±stkowych, budowy lub przebudowy drogi lub placu lub parkingu o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 500 m2 Pojêciom „budowy”, „przebudowy” czy „remontu” Zamawiaj±cy przypisuje znaczenie jak w art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333, 2127).b) O zamówienie mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.- W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie powy¿sze warunki z pkt a) i b) bêd± oceniane ³±cznie dla wszystkich podmiotów- W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.-Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp,2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy pzp (oraz art.125 ust.5 ustawy pzp- w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp,2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy pzp (oraz art.125 ust.5 ustawy pzp- w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego).3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane , oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobamiNa podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wykazy powy¿sze, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia, sk³ada Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca sk³ada wype³niony dokument. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:− zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;− sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;− czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±,Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane wzglêdem Wykonawcy oraz spe³niania,w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu:a) przedstawia o¶wiadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasobyb) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiaj±cego2. odpis lub informacjê z KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli mo¿liwe jest pozyskanie takich dokumentów bezpo¶rednio przez Zamawiaj±cego za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, Wykonawca nie musi ich sk³adaæ o ile wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.3 pe³nomocnictwo - je¿eli upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 2,4 pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – w przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia5 o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. 8 ust. 5 SWZ– w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000 z³ 2. Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert.3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ wa¿ne minimum przez okres zwi±zania ofert±, dotyczyæ przedmiotowego zamówienia i zawieraæ klauzule gwarantuj±ce mo¿liwo¶æ zatrzymania wadium lub (w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej) wyst±pienia odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, bez dodatkowych warunków i nieodwo³alnie, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy pzp,4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437.5. ¦rodki pieniê¿ne musz± znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, aby mo¿na by³o uznaæ wadium za prawid³owo wniesione.6. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie innej ni¿ pieni±dz, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Orygina³ wadium nie mo¿e zawieraæ klauzuli zwalniaj±cej gwaranta od odpowiedzialno¶ci wskutek zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikaæ i¿ udzielone zabezpieczenie dotyczy obu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie powy¿sze warunki bêd± oceniane ³±cznie dla wszystkich podmiotów- W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku:a) zmiany stawki podatku VAT – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone z uwzglêdnieniem nowej stawki tego podatku;b) zmiany terminów zakoñczenia robót w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia – maksymalnie o okres niezbêdny do wykonania robót dodatkowych;c) zmiany terminów zakoñczenia robót wskutek wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków fizycznych b±d¼ atmosferycznych w postaci opadów deszczu , ¶niegu, gradu wystêpuj±cych w okresie co najmniej 5 dni roboczych ( w ci±g³o¶ci), jak równie¿ warunków uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót b±d¼ w taki sposób je utrudniaj±cych, i¿ ich dalsze prowadzenie by³oby niezgodne z obowi±zuj±cymi regu³ami lub normami prowadzenia robót, lub skutkowa³oby poniesieniem dodatkowych kosztów wykonania tych robót po stronie Wykonawcy o 50% w stosunku do kosztów pierwotnych – maksymalnie o okres trwania takich warunków,d) zmian osobowych w zakresie pe³nienia funkcji inspektora nadzoru, kierownika robót lub bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia, wskutek ich niezdolno¶ci do ¶wiadczenia na³o¿onych na nich obowi±zków – na osoby legitymuj±ce siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa.e) zmian w zakresie jako¶ci lub innych parametrów technicznych charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii (uzasadnionej postêpem technologicznym lub zmian± obowi±zuj±cych przepisów), co mo¿e równie¿ rzutowaæ na termin realizacji zamówienia o czas ró¿nicy w wykonaniu prac zamiennych wzglêdem rozwi±zañ podstawowych. Je¿eli wprowadzenie tych rozwi±zañ bêdzie wymagaæ skalkulowania niektórych elementów sk³adaj±cych siê na rozwi±zanie zamienne, wykonawca przedstawi je do zaakceptowania Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zg³oszenia takiego ¿±daniaf) konieczno¶æ dostosowania postanowieñ umowy do zmian w zakresie bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa wprowadzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-24 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-25
2021-02-09 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa rowu K-4 wraz z budow± przepustu w nasypie PKP w Przyszowicach Etap I km. od 0+000 do 0+608 Oddzia³ KWK So¶nica
- Dostawa czê¶ci zamiennych do przeno¶ników zgrzeb³owych - RYFAMA dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK So¶nica - numer grupy 292-10-01
- "Modernizacja wybranych pomieszczeñ technicznych oraz czê¶ci basenu w zakresie wyposa¿enia instalacyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 9 w Gliwicach Zad. Nr 1" (post. 2)
- 19-PN-25 Hemodynamika - wyroby medyczne jednorazowego u¿ycia - powtórka
- wykonanie instalacji gazowej dla lokali nr 2,6 przy ul. Kochanowskiego 26, nr 6 przy ul. Kochanowskiego 28 oraz 1,2,7,9 przy ul. Rybnickiej 11B w Gliwicach. (Pe³na nazwa zadania w dokumentacji).
- Obs³uga sprzêtem ciê¿kim poza zwa³ami wêgla i placami sk³adowymi z u¿yciem koparko-³adowarki ko³owej z operatorem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK So¶nica.
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nak³adki bitumicznej
- Remont cz±stkowy mieszank± mineralno-asfaltow± na gor±co dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie Gminy Nowy Wi¶nicz
- Drogi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja II/2025 - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Zaraszów-Kolonia.
- Awaryjna naprawa prze³omów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie w 2025 roku
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.