Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477269/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00495713/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00512283/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00522822/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00539233/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00553221/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa BRD na skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych na DK 92 w m. Psary Małe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa BRD na skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych na DK 92 w m. Psary Małe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de154793-bc20-448d-8235-64ee69aeabcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228325/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa brd na skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych na DK 92 w m. Psary Małe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPO.D-3.2411.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa BRD na skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych na DK 92 w m. Psary Małe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6994382,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7429992,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6994382,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521 04 21 928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: roboty pomiarowe, roboty przygotowawcze, wycinka drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wymiana gruntu, podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowa betonowa, nawierzchnie z kostki kamiennej, nawierzchnie z kostki brukowej frezowanie nawierzchni bitumicznej, roboty wykończeniowe, przepusty pod zjazdami, pobocza, oznakowanie docelowe robót, oznakowanie tymczasowe robót, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy dróg i ulic, inne roboty, wiaty przystankowe, zieleń drogowa, kolizje elektroenergetyczne, oświetlenie drogowe, kanał technologiczny, przebudowa urządzeń teletechnicznych, budowa sygnalizacji świetlnej.
Na etapie składania oferty nazwa podwykonawców nie jest jeszcze znana.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6994382,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.