Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591775/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00621976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10119521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7252c9-dadb-4523-afa5-73883f9f582c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051522/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytetu 5 ,,Fundusze Europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR)”, Działania 5.1 ,,Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2024.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Żelice
62-113 Żelice
Działki o numerze ewidencyjnym: 46/5, 47/3
Obręb ewidencyjny Żelice
4. Zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) dokumentację projektową tj. w szczególności:
- sporządzić aktualną mapę do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
- wykonanie badań gruntowo-wodnych,
- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,
- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,
- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: budowlanej, konstrukcyjnej, instalacyjnej – instalacji elektrycznej i sanitarnej,
- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie,
- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym pozwolenie na prowadzenie prac na terenie zespołu stanowisk archeologicznych,
- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- uzyskać zgodę na użytkowanie obiektu.
2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:
A) Wykonać budynek przedszkola wraz z instalacjami, przyłączami.
Planuje się wykonać budynek w technologii energooszczędnej o pow. ok. 500,00 m2 (+/- 10%), wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym instalacją pompy ciepła o mocy min. 30kW max 50kW), instalacjami elektrycznymi (w tym instalacją fotowoltaiczną), instalacją wentylacji, klimatyzacji, przyłączami do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, instalację teletechniczną oraz monitoring.
B) Zagospodarowanie terenu
Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 2000,00 m2 (+/-10,00%), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku, utwardzeń pod elementami małej architektury. W ramach zagospodarowania należy również przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.
C) Wyposażenie wewnętrze budynku
W ramach przedmiotowego zamówienia planuje się wykonanie 5 izb edukacyjnych (każda przystosowana do około 25 dzieci) szatni, toalet, pomieszczenia dla nauczycieli, pomieszczenia technicznego oraz pomieszczenia do wydawania posiłków, pomieszczenie do pracy z dzieckiem np. logopeda. Wszystkie planowane pomieszczenia planuje się wyposażyć kompleksowo z przystosowaniem do korzystania dla dzieci w wieku przedszkolnym.
D) Wyposażenie zewnętrzne budynku
Planuje się wykonanie stojaków na rowery oraz oświetlenie terenu przy pomocy lamp solarnych.
3) Wymagania dotyczące spełnienia podczas projektowania i realizacji zamówienia aspektów społecznych i środowiskowych:
a) aspekty społeczne – zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach o których mowa w art.95 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale VI SWZ.
b) aspekty środowiskowe – obejmują m.in. zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko, poziom emisji zanieczyszczeń (do atmosfery, wód, ziemi), hałasu i pól elektomagnetycznych, zużycie wody, energii elektrycznej, energii cieplnej i paliwa (benzyna, ropa, gaz), wytwarzania odpadów komunalnych i ich segregacja.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do prowadzenia następujących działań:
w zakresie izolacyjności cieplnej i oszczędności energii - do budowy obiektu użyte zostaną materiały budowlane, które wyróżniają się bardzo dobrymi parametrami izolacyjnymi przegród zewnętrznych oraz zastosowane zostaną rozwiązania mające na celu zminimalizowanie zużycia energii w trakcie eksploatacji;
zastosowania w budynku systemu wentylacji mechanicznej, w szczególności: w izbach lekcyjnych oraz w pomieszczeniu do wydawania posiłków – klimatyzacji komfortowej; w pozostałych pomieszczeniach – wentylacji;
wyposażenia we wszystkie instalacje wewnętrzne, uwzględniając proekologiczny i energooszczędny standard budynku. Do ogrzewania budynku przewidziano system powietrznej pompy ciepła, wspomaganej systemem instalacji fotowoltaicznej. Budynek wyposażony zostanie w energooszczędną instalację elektryczną, teletechniczną, monitoring, internet;
odwodnienie - dla całości realizowanej inwestycji (wody opadowe z budynku i terenów utwardzonych) przewidziano odprowadzenie wody na teren nieutwardzony w granicach opracowania;
utwardzenia - muszą zapewniać bezpieczną komunikację. Do wykonania nawierzchni wstępnie przewidziano kostkę betonową bezfazową na podbudowie kruszywa łamanego z warstwą odsączającą;
trawniki – wykonana powierzchnia terenu biologicznie czynnego - odtworzone
zostaną wszystkie trawniki, które zostaną zniszczone podczas realizacji inwestycji;
oświetlenie zewnętrzne – zastosowane zostanie oświetlenie terenu w postaci lamp wykorzystujących odnawialne źródła energii – promieniowanie słoneczne;
w przypadku konieczności użycia oświetlenia, należy zastosować energooszczędne oświetlenie LED;
ochrona istniejącego drzewostanu;
segregacja odpadów wytwarzanych przez Wykonawcę:
- zapobieganie powstawaniu odpadów poprzez selektywne zbieranie – wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia zobligowane są do przestrzegania zasad związanych z selektywnym zbieraniem odpadów;
- przygotowanie do ponownego użytku – wszystkie odpady nadające się do recyklingu będą przez Wykonawcę przygotowywane do ponownego użycia (oczyszczanie odpadów, odpowiednia segregacja, usuwanie elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania);
- recykling – odpady nadające się do recyklingu będą zbierane selektywnie i oddawane w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie;
- inne procesy recyklingu – wszystkie odpady, które będą mogły zostać poddane pozostałym procesom odzysku, będą gromadzone przez Wykonawcę i oddawane podmiotom, które realizują tego typu procesy;
- unieszkodliwianie – odpady nienadające się do ponownego wykorzystania, będą oddawane podmiotom zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów.
pozyskaną na terenie budowy ziemię urodzajną (humus) należy składować w wyznaczonych wcześniej miejscach, celem jej ponownego wykorzystania do realizacji przedmiotu umowy;
w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, w tym m.in. z zakresu ochrony przyrody, ochrony środowiska, gospodarowania odpadami oraz transportu odpadów.
4) Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, zasadą DNSH ,,nie czyń poważnych szkód, zasadą równości kobiet i mężczyzn, zasadą równości szans i niedyskryminacji, zasadą dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
WAŻNE!
- Decyzja lokalizacji inwestycji celu publicznego została wydana i stanowi załącznik do SWZ
- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 10).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232460-4 - Roboty sanitarne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3928280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6628423,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3928280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Handlowe KanVex Alexander Alva
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070071735
7.3.3) Ulica: Mostowa 2c
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3928280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.