eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówKonserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 610 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37961025-2c7f-4ad5-9871-32b2a0ecc6c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093660/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów
2. Zakres usługi konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego dotyczy: 3 489 punktów świetlnych (1973 na obszarze miejski i 1516 na obszarze wiejskim), 57 naświetlaczy do iluminacji (46 naziemnych na słupkach i 11 doziemnych) oraz 16 opraw i paneli fotowoltaicznych latarni solarnych (6 na obszarze miejskim i 10 na obszarze wiejskim) i obejmuje:
2.1. Dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń, tj.:
a) stanu widocznych części przewodów, ich połączeń oraz słupów oświetleniowych i osprzętu (opraw oświetleniowych, źródeł oświetlenia, zamknięć opraw solarnych wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i itp.),
b) stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych,
c) układów zapłonowych opraw,
d) opisów obwodów w szafkach i tablicach sterowniczych,
e) stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń,
f) prawidłowości działania elementów zasilających i urządzeń sterowniczych,
g) stanu izolacji i sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej oraz usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych podczas oględzin.
2.2. Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów.
2.3. Wymianę akumulatora i paneli słonecznych w lampach solarnych.
2.4. Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych.
2.5. Regulację położenia opraw i odbłyśników oraz zwisów przewodów oświetlenia drogowego.
2.6. Naprawę tablic rozdzielczych, szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia (zegary , bezpieczniki, wyłączniki, styczniki itp.).
2.7. Wymianę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych oraz lokalizację ich uszkodzeń.
2.8. Przycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych.
2.9. Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia.
2.10. Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca lub według wskazanego przez Zamawiającego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia.
2.11. Wykonie pomiarów badań ochronnych konserwowanego oświetlenia ulicznego dla 400 punktów świetlnych na obszarze miejskim oraz dla 300 punktów świetlnych na obszarze wiejskim.
2.12. Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego.
2.13. Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych.
2.14. Czyszczenie opraw i kloszy oświetlenia wydzielonego dwa razy w roku lub jeśli zajdzie taka konieczność na zgłoszenie Zamawiającego.
2.15. Malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych.
2.16. Usuwanie pojedynczych usterek i awarii, a w szczególności wymianę uszkodzonych źródeł światła.
2.17. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych - niezwłocznie od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
2.18. Usuwanie na bieżąco od chwili powiadomienia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym usterek polegających na uszkodzeniu całych obwodów oświetleniowych.
2.19. Cotygodniowe powiadamianie Zamawiającego i osób przez niego wskazanych drogą elektroniczną (e-mailem) o fakcie i terminie usunięcia awarii na poszczególnych obiektach – wskazujące miejsce prac, ich zakres oraz termin realizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491753,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Elektroinstalacyjny Bogusław Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6561277682

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.