eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotROBOTY BUDOWLANE O CHARAKTERZE PODOBNYM DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO DLA INWESTYCJI PN.: "BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. POGODNEJ I W UL. ARCHITEKTÓW W SOPOCIE"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE O CHARAKTERZE PODOBNYM DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO DLA INWESTYCJI PN.: „BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. POGODNEJ I W UL. ARCHITEKTÓW W SOPOCIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE O CHARAKTERZE PODOBNYM DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO DLA INWESTYCJI PN.: „BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. POGODNEJ I W UL. ARCHITEKTÓW W SOPOCIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdf1273f-6e11-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu pn. „Zagospodarowanie wód opadowych w zlewniach cieków i kanałów zlokalizowanych na terenie miasta Sopotu, uchodzących do Zatoki Gdańskiej” – Umowa Nr POIS.02.01.00.0022/16-00 z dnia 24.04.2017r., dofinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

powyższy zakres przekracza kwotę 130 000 PLN netto, udzielenie zamówienia będzie dokonane z stosowaniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust.1 pkt 7) ustawy p.z.p. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu nr 2020/S 164-397747 z dnia 2020-08-25 r. o udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu robót podobnych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wartość robót sumuje się do wartości zamówień udzielanych na podstawie trybu z wolnej ręki do umowy podstawowej 186/NZ/2020/ZDIZ oraz wchodzi w zakres zamówień udzielanych na podstawie przesłanki z art. 214 ust.1 pkt 7) Ustawy PZP
Charakter robót jest porównywalny do zakresu prac objętych zamówieniem podstawowym i mieści się w zakresie robót o tym samym przeznaczeniu. Roboty budowlane objęte realizacją umowy podstawowej zostały wykonane przez Wykonawcę z najwyższą starannością oraz zostały zapewnione środki finansowe na roboty podobne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/NZ/2020/PJ/1/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168292,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Doświetlenie przejścia dla pieszych przez ulicę Polną na przedłużeniu ul. Pogodnej
- Doświetlenie przejścia dla pieszych przez ulicę Polną na przedłużeniu ul. Architektów
- Wykonanie Zieleni drogowej wraz z pielęgnacją 5 lat
- Wykonanie dodatkowego punktu oświetleniowego i przestawienie 2 latarni na ul. Pogodnej
- Wykonanie odwodnienia liniowego oraz odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Pogodnej od strony ul. Łokietka
- Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do posesji 3a, 3b i 3c w ul. Architektów
- Wykonanie elementów nawierzchni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168292,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168292,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168292,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WPRD Gravel Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830000598

7.3.3) Ulica: Żaglowa 2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-560

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.