eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskDostawa paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662-77-64, 23 662 77-65, 23 662 77 66

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 38 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130382601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks.J.Popiełuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 75 49

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 75 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprplonsk1@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprplonsk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130382558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 101

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 20 44

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 20 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdplonsk.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im.St.Staszica w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000198829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: H.Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 29 87

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 29 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zs1plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1plonsk.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365166960,

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 11a

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/ 662-46-88

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 46 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswwplonsku@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.plonsk.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130377480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: H.Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236623250

1.5.8.) Numer faksu: 236622303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckpplonsk@poczta.internetdsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckzplonsk.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130433310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 12

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/ 662-78-01

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 37 56,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wapo@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.praca.gov.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Przystań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000230355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 25 83

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 30 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddplonsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domdzieckaplonsk.bip.gov.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000970856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Joniec 50

1.5.2.) Miejscowość: Joniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/ 661-60-31

1.5.8.) Numer faksu: 23/ 661-60-31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw@poczta.onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswjoniec.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130924663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karolinowo 38

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/661-44-91

1.5.8.) Numer faksu: 23 661 44 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpskarolinowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskarolinowo.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382008729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: H.Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 737 377 733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psdsplonsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psdsplonsk.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy Dobry Dom w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387741239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 513 909 290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psdsdobrydom@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrydom.bip.gov.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130921914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysłąwa Jagiełły 24

1.5.2.) Miejscowość: Czerwińsk nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 24 2315187

1.5.8.) Numer faksu: 242315187

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lria@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsczerwinsk.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Raciążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000201106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 64

1.5.2.) Miejscowość: Raciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/ 679-10-31

1.5.8.) Numer faksu: 23/ 679-10-31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_raciaz@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsraciaz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7be8a2c-35cb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000670/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256521/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 909871,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego tankujących w Płońsku.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw: benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego wskazanych w Tabeli 1 poniżej.

Tabela 1
l.p. Nazwa i adres jednostki Szacunkowe zapotrzebowanie na benzynę bezołowiową Pb 95 w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. /w litrach/ Szacunkowe zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
/w litrach/
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk Benzyna 2 550 Olej napędowy 1 800
2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk - Olej napędowy 1 200
3. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk,
Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku Benzyna 7 000 Olej napędowy 52 000
4. Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk Benzyna 80 Olej napędowy 840
5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk - Olej napędowy 2 600
6. Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk Benzyna 4 400 Olej napędowy 1 900
7. Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk Benzyna 416 Olej napędowy 404
8. Placówka Opiekuńczo Wychowawcza ,,Przystań” w Płońsku, ul. Wolności 8 m 10, 09-100 Płońsk Benzyna 25 Olej napędowy 2 550
9.
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczego w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec - Olej napędowy 3 700
10. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38,
09-120 Nowe Miasto Benzyna 50 Olej napędowy 2 500
11. Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Płońsku - Olej napędowy 400
12. Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy,, Dobry Dom” w Płońsku - Olej napędowy 150
Łącznie
/w litrach/ Benzyna 14 521 Olej napędowy 70 044

2) Każda z jednostek wskazanych w Tabeli 1 podpisze oddzielną umowę z Wykonawcą.
3) Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać standardy jakościowe i wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych.
4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
5) Wykonawca zobowiązany jest dysponować minimum 1 stacją paliw położoną w Płońsku lub w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Starostwa, czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia.
6) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, wykaz swoich stacji zlokalizowanych na terenie miasta Płońska lub zlokalizowanych nie dalej niż 7 km od siedziby Starostwa.
7) Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który będzie posiadał więcej niż jedną stację paliw oferującą sprzedażbenzyny i oleju napędowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru stacji paliw, usytuowanej najbliżej siedziby Zamawiającego.
8) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza czasowe wyłączenie danej stacji, jednak w takim przypadku Wykonawca winien wskazać inną stację położoną najbliżej wyłączonej stacji, ale stacja musi spełniać wymogi Zamawiającego dotyczące odległości.
9) Tankowanie paliwa odbywać się będziezgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego,przez kierowców poszczególnych pojazdów służbowych, w formie bezgotówkowej lub w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych, bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub do kanistrów.
10) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2021 r., poz.716-t.j.).
11) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania stałej marży i rabatu zaoferowanych w ofercie w stosunku do ceny hurtowej dostawcy paliwa.
12) W przypadku zmiany ceny jednostkowej paliwa, np w wyniku zmiany ceny producenta, zmiany podatku na paliwa, Wykonawca wraz z fakturą za dostarczoną partię winien złożyć dowód zmiany ceny w postaci co najmniej wydruku cennika z dnia tankowania paliwa, z oficjalnej strony internetowej producenta z oznaczeniem adresu internetowego strony, z której został sporządzony wydruk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 398910,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku – Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu.

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw: benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku -Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu w szacunkowych ilościach określonych w Tabeli poniżej.

Tabela 1
l.p. Nazwa i adres jednostki Szacunkowe zapotrzebowanie na benzynę bezołowiową Pb 95 w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. /w litrach/ Szacunkowe zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
/w litrach/
1. Powiatowy Zarząd Dróg
w Płońsku, ul. Płocka 101,
09-100 Płońsk,
Obwód Drogowy Nr 2
w Raciążu
Folwark Raciąż, 09-140 Raciąż Benzyna 5 200 Olej napędowy 38 000

2) Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać standardy jakościowe i wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych.
3) Wykonawca zobowiązany jest posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
4) Wykonawca zobowiązany jest dysponować minimum 1 stacją paliw położoną na terenie miasta Raciąż lub w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg, Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu, Folwark Raciąż -czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia.
5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, wykaz swoich stacji zlokalizowanych na terenie miasta Raciąż lub zlokalizowanych nie dalej niż 7 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg, Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu, Folwark Raciąż.
6) Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który będzie posiadał więcej niż jedną stację paliw oferującą sprzedaż paliwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru stacji paliw, usytuowanej najbliżej siedziby Zamawiającego.
7) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza czasowe wyłączenie danej stacji, jednak w takim przypadku Wykonawca winien wskazać inną stację położoną najbliżej wyłączonej stacji, ale stacja musi spełniać wymogi Zamawiającego dotyczące odległości od Powiatowego Zarządu Dróg, Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu, Folwark Raciąż.
8) Tankowanie paliwa odbywać się będzie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, przez kierowców poszczególnych pojazdów służbowych, w formie bezgotówkowej bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub do kanistrów.
9) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2021 r., poz.716-t.j).
10) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania stałej marży i rabatu zaoferowanych w ofercie w stosunku do ceny hurtowej dostawcy paliwa.
11) W przypadku zmiany ceny jednostkowej paliwa, np w wyniku zmiany ceny producenta, zmiany podatku na paliwa, Wykonawca wraz z fakturą za dostarczoną partię winien złożyć dowód zmiany ceny w postaci co najmniej wydruku cennika z dnia tankowania paliwa, z oficjalnej strony internetowej producenta z oznaczeniem adresu internetowego strony, z której został sporządzony wydruk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 203948,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: dostawa oleju do celów opałowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju do celów opałowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego wskazanych w Tabeli 1 poniżej.

Tabela 1
l.p. Nazwa i adres jednostki Szacunkowe zapotrzebowanie na olej do celów opałowych w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
/w litrach/
1. Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 12 900
2. Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 22 290
3. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec 16 000
4. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto 43 000

Łącznie /w litrach/ 94 190

2) Każda z jednostek wskazanych w Tabeli 1 podpisze oddzielną umowę z Wykonawcą.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek oleju.
4) Olej winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 lub równoważne oraz standardy jakościowe i wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe, wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych. Olej winien posiadać następujące właściwości:

Tabela 2
Parametr Jednostka Zakres
minimalny maksymalny
Gęstość w temp. 15 oC kg/m3 - 860,0

Wartość opałowa
MJ/kg
42,6
-

Temperatura zapłonu
oC
56,0
-

Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC mm2/s - 6,000
Skład frakcyjny




do temp. 250 oC destyluje
%(V/V)
-
65,0
do temp. 350 oC destyluje
%(V/V)
85,0 -

Temperatura płynięcia
oC
-
-20

Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej %(m/m)
-
0,30

Zawartość siarki
%(m/m)
-
0,100

Zawartość wody
mg/kg
-
200

Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg
-
24,0

Barwa czerwona

5) Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie w miarę pojawiającego się zapotrzebowania Zamawiającego.Dostawa nastąpi w terminie 4 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest telefonicznie powiadomić Zamawiającego o terminie dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostawy w terminie krótszym niż określono powyżej w uzasadnionych przypadkach w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godz.8.00-14.00 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. Częstotliwość i wielkość dostaw uzgadniana będzie z Wykonawcą na bieżąco. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzania przyjęcia zamówienia telefonicznie lub faxem.
6) Dostawy oleju odbywać się będąbezpośrednio do zbiorników znajdujących się w kotłowniach położonych na terenie jednostek wymienionych w Tabeli 1.
7) Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym (autocysternami) wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego lekkiego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Odbiór oleju odbywał się będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych zainstalowanych na autocysternie dowożącej olej. Przy każdorazowej dostawie dostawca winien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym potwierdzone przez Urząd Miar, które winien okazać przedstawicielowi Zamawiającego na jego żądanie.
8) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru dokonane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
9) Dostarczanie oleju winno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi.
10) Dostawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej partii dostawy oleju i okazać przedstawicielowi Zamawiającego, przed rozładunkiem aktualne świadectwo jakości lub równoważny dokument potwierdzający parametry dostarczonej partii oleju wystawiony przez producenta.
11) W przypadku stwierdzenia braków w dostarczonym oleju, Wykonawca zobowiązany jest dokonać uzupełnienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
12) Dostawy do poszczególnych jednostek mogą być łączone. Jednak faktury za dostarczony olej muszą być wystawione oddzielnie dla każdej jednostki, czyli musi być możliwość dokonania dokładnego pomiaru dostarczonego oleju do każdej jednostki oddzielnie.
13) Wykonawca wystawia fakturę po dostawie każdej partii oleju.
14) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania stałej marży i rabatu zaoferowanych w ofercie w stosunku do ceny hurtowej dostawcy oleju.
15) W przypadku zmiany ceny jednostkowej oleju, np w wyniku zmiany ceny producenta, zmiany podatku na paliwo, Wykonawca wraz z fakturą za dostarczoną partię winien złożyć dowód zmiany ceny w postaci co najmniej wydruku cennika z dnia dostawy oleju, z oficjalnej strony internetowej producenta z oznaczeniem adresu internetowego strony, z której został sporządzony wydruk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 307012,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509491,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509491,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509491,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-NAFT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015248270

7.3.3) Ulica: Piaskowa 9

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509491,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Hurt -Detal Alicja Rybacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130965656

7.3.3) Ulica: 11-go Listopada 14

7.3.4) Miejscowość: Raciąż

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368282,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368282,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368282,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANKPAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142605150

7.3.3) Ulica: Płocka 24

7.3.4) Miejscowość: Cekanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-472

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368282,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.