eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRozbudowa ul. Partyzantów i ul. Garwolińskiej (droga kategorii wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ul. Dreszera do Artyleryjskiej wraz ze skrzyżowaniami



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Partyzantów i ul. Garwolińskiej (droga kategorii wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ul. Dreszera do Artyleryjskiej wraz ze skrzyżowaniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Partyzantów i ul. Garwolińskiej (droga kategorii wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ul. Dreszera do Artyleryjskiej wraz ze skrzyżowaniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad62616b-3097-4d4e-83e6-0553ab24a2e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa ul. Partyzantów / ul. Garwolińskiej (droga kategorii wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ul. Dreszera do ul. Artyleryjskiej wraz ze skrzyżowaniami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5816155,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres zamówienia:
a) pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną;
b) wykonanie robót przygotowawczych
c) wykonanie robót rozbiórkowych
d) wycinka kolidujących drzew i krzaków
e) wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni;
f) wykonanie dróg dla pieszych, rowerów oraz pieszych i rowerów
g) regulacja elementów urządzeń podziemnych;
h) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
i) zagospodarowanie zielenią pasa drogowego
j) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne typu LED
2) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ oraz Rozdział 5 SWZ.
3) Roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
4) Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi Projekt czasowej organizacji ruchu - oznakowania robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.
5) Drewno pochodzące z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego. Drewno i drobnicę gałęziową pod postacią zrębków należy przekazać Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane w granicach administracyjnych miasta Siedlce
6) Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia Oferty przetargowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6282104,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7810000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6282104,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DIAG-MOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212639768

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadczył w formularzu ofertowym, że powierzy podwykonawcom następujący zakres zamówienia: nawierzchnia asfaltowa, prace energetyczne; prace brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6282104,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.