Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314813/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48913914528
1.5.8.) Numer faksu: +48913000125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobragmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, https://www.bip.dobragmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3e42e0-5cd8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004074/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zbieranie i transport odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy wraz z ich transportem i przekazaniem do zagospodarowania do Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami w Słajsinie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz aktami prawa miejscowego, a także prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej PSZOK) dla mieszkańców Gminy Dobra. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odpadów powstających na terenie nieruchomości niezamieszkałych.
Wykonawca zobowiązany jest do odbierania całości odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy i przekazanych przez właścicieli nieruchomości.
Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odebrania (przygotowana w oparciu o dane z ostatnich 12 miesięcy z terenów zamieszkałych przez mieszkańców Gminy Dobra, w okresie od 01.12.2020 r. do 30.11.2021 r.), wynosi: 921 Mg, w tym:
a) Ilość odpadów zmieszanych (od mieszkańców) – 521 Mg,
b) Ilość odpadów selektywnie zebranych (od mieszkańców) – 400 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376983,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376983,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376983,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530243409
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 72-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376983,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI DOBRA
- Remonty dróg gminnych
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
- Budowa ul. Komercyjnej w Mierzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą i odcinkiem ul. Zgodnej w obrębie skrzyżowania
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Zakup, dostarczenie i montaż ławek i koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.