eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmudźPrzygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f4e311-c9f4-4a64-9789-421b37697af6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047936/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145260,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Żmudzi w roku 2025.
2. Zapotrzebowanie ilościowe wynosi: 2 posiłki dziennie podczas pracy oddziałów przedszkolnych od poniedziałku do piątku dla ok. 12 dzieci w wieku od 3 do 6 lat oraz 1 posiłek dziennie podczas pracy szkoły od poniedziałku do piątku dla ok. 39 uczniów w wieku od 7 do 15 lat. Ilość dzieci określona w zdaniu poprzedzającym została uśredniona. Wykonawca każdorazowo ustali liczbę posiłków na dany dzień po konsultacji
z Zamawiającym.
2.1. Zapotrzebowanie dzienne: pakiet nr 1 - dwa posiłki dziennie dla dzieci przedszkolnych
i pakiet nr 2 – jeden posiłek dla uczniów szkoły podstawowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. pakiet nr 1 - przygotowanie i dostawę obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój i podwieczorek dla grupy ok. 12 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do oddziałów przedszkolnych przy szkole podstawowej z wyjątkiem przerw w nauce;
b. pakiet nr 2 - przygotowanie i dostawę obiadu jednodaniowego, tj. drugie danie, napój i deser dla grupy ok. 39 uczniów w wieku szkolnym 7-15 lat, które będą
uczęszczać do szkoły podstawowej z wyjątkiem przerw w nauce;
2.2. Zamawiający szacuje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. ok. 9402 posiłków, w tym: 2304 pakiet nr 1 dla dzieci przedszkolnych
(12 dzieci x 192 dni) oraz 7098 pakiet nr 2 dla uczniów szkoły podstawowej
(39 uczniów x 182 dni). W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowane 9402 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
2.3. Dostawa obiadów będzie się odbywać począwszy od dnia 02 stycznia 2025r.
od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki oraz ewentualnego okresu zdalnego nauczania, na który zamawiający nie będzie miał wpływu, do pomieszczeń dystrybucji znajdujących się w budynku szkoły przy ulicy Kasztanowej 7 i ulicy Jaśminowej 4.
2.4. Posiłki będą dostarczane do szkoły od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną
10:30-11:30 własnym transportem w specjalnych pojemnikach (termosach). Ewentualne zmiany godzin dostaw obiadów będą ustalone w terminie późniejszym
z wybranym Wykonawcą.
2.5. Wykonawca o liczbie obiadów dla szkoły i obiadów dla oddziałów przedszkolnych
na dany dzień powiadamiany będzie do godziny 07:30.
2.6. Liczba zamawianych porcji będzie uzależniona od zapotrzebowania. Zapotrzebowanie uzależnione jest od frekwencji dzieci korzystających z dożywiania
i liczby dni nauki, opieki stacjonarnej w szkole i oddziałach przedszkolnych.
3. Posiłki przygotowywane będą z produktów w całości zakupionych przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku Dz.U. 2016 poz. 1154 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, a także innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia zwanej dalej ubzz, dotyczących przygotowywania i dostarczania posiłków w ramach zbiorowego żywienia dzieci. Wykonawca oświadcza, że tego rodzaju działalnością trudni się zawodowo i z tego tytułu zobowiązuje się również przestrzegać wszelkich zasad i norm stosowanych w tego rodzaju działalności, wynikających z innych źródeł, niż przepisy prawa.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122649,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146426,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122649,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gastronomiczno Handlowy "Alicja" Tomasz Traczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632031865

7.3.3) Ulica: ul. Hrubieszowska 54b

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122649,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.