Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00662164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525888300
1.5.8.) Numer faksu: 525888240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatmogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10150351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-612f5cdc-bce2-4966-9255-a0ea1cf83e02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040519/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164323,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie
przyjmowania, przemieszczania, doręczania wszystkich przesyłek pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie z
siedzibą ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno zgodnie z Rozdziałem 8 — Doręczenia, ustawy z dnia 14 czerwca 1960
roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje także odbiór z placówki oddawczej Wykonawcy niedoręczonych przesyłek pocztowych,
niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
3. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe były dostarczone na zasadach określonych w niżej wymienionych aktach
prawnych. Ustawa z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640). Rozporządzenie Ministra
Sprawiedliwości z dnia 10 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism organów procesowych
w postępowaniu karnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 553 z późn. zm.).
4. W przypadku niewykonania lub nienależnego wykonania usług, Zamawiającemu i adresatowi przysługują procedury
reklamacyjne określone w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie
reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 474).
5. Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek
pocztowych do nadania oraz sporządzenie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek pocztowych do nadania przesyłek
nierejestrowanych oraz zestawienia (książki nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych. Przedmiotowe zestawienia będą
sporządzane w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na
przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie
rodzaj przesyłki.
6. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenia
ich do adresata bez ubytku i uszkodzenia, określając jednocześnie rodzaj przesyłki.
7. Usługi będą świadczone w dni robocze, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Przesyłki pocztowe przygotowane
przez Zamawiającego do dystrybucji będą dostarczane przez Zamawiającego w godzinach od 08:00 do 16:00 do siedziby
Wykonawcy. Przesyłki pocztowe adresowane do Zamawiającego będą odbierane przez przedstawiciela Zamawiającego w
siedzibie Wykonawcy do godziny 09:00 w dni robocze, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Zastrzega się, aby
placówka nadawcza/oddawcza Wykonawcy mieściła się w tej samej miejscowości co siedziba Zamawiającego.
8. Wykonawca zapewni doręczenie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, a poza jej granicami zgodnie z zawartymi przez Wykonawcę umowami międzynarodowymi.
9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu (zgodnie z adresem nadania przesyłki pocztowej rejestrowanej) pokwitowanie
przez adresata „ potwierdzenia odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności,
przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy
adresat może odebrać przesyłkę. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem
przyczyny nie odebrania przez adresata.
10. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki
rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej dostarczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia jej nadania.
11. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania, nie dopuszcza stosowania opakowań Wykonawcy.
12. Opłata pocztowa (wynagrodzenie za realizacje usługi) będzie wnoszona z dołu — za okresy miesięczne wykonywania
usług, na zasadzie opłaty bezgotówkowej.
13. Zamawiający będzie korzystał ze wzorów druków potwierdzenia odbioru o treści uzgodnionej z Wykonawcą.
14. Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, określone są w załączniku nr 2 —
kosztorys ofertowy będący załącznikiem do umowy. Ilości mają charakter szacunkowy, stanowią element służący do
kalkulacji ceny ofertowej oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do
nadania przesyłek w podanych w tym załączniku ilościach. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki
finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie względem Zamawiającego z tego tytułu.
15. Przesyłki pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności przesyłki krajowe o formatach
wymienionych poniżej:
a) Format S (koperta C5) - to przesyłka listowa:
- masie do 500 g,
- o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
- której maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć: wysokość - 20 mm, długość - 30 mm, szerokość - 160 mm.
b) Format M (koperta C4) to przesyłka listowa:
- masie do 1 000 g,
- o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
- której maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć: wysokość - 20 mm, długość - 325 mm, szerokość - 230 mm.
c) Format L (większy od koperty C4) to przesyłka listowa:
- o masie do 2 000 g,
- o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, gdzie suma długości,
szerokości i wysokości przesyłki nie może przekroczyć 900 mm, przy czym największy z wymiarów nie może przekroczyć
600 mm,
- także w formie rulonu, którego suma długości i podwójnej średnicy nie przekracza 1040 mm, przy czym długość nie może
przekroczyć 900 mm.
16. Przesyłki pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują również przesyłki zagraniczne do 50g oraz paczki
pocztowe do 2kg, 2-5 kg i 5+ kg.
17. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155182,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155182,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155182,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-73-13
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155182,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich zwrotów w okresie do 28.02.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.