Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005633/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
- 2021/BZP 00005633/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005636/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006642 z dnia 2021-02-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kontrole okresowe stanu technicznego instalacji elektrycznych, instalacji odgromowych, instalacji gazowych oraz stanu technicznego obiektów budowlanych, oraz wykonywanie wycen potrzeb remontowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890679330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 48
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748334253
1.5.8.) Numer faksu: 748334253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.pastuszka@mzbmbielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbmbielawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzbmbielawa.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-zlotych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kontrole okresowe stanu technicznego instalacji elektrycznych, instalacji odgromowych, instalacji gazowych oraz stanu technicznego obiektów budowlanych, oraz wykonywanie wycen potrzeb remontowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8574ac7-678b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001727/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kontrole okresowe (roczne i pięcioletnie) stanu technicznego wewnętrznych instalacji elektrycznych, instalacji odgromowych, wewnętrznych instalacji gazowych, stanu technicznego obiektów budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005633/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.0001.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontrole okresowe pięcioletnie stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 (z wyłączeniem przewodów kominowych) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz wykonywanie wycen potrzeb remontowych wraz z przygotowaniem przedmiaru robót na podstawie danych zawartych w protokołach kontroli sporządzonych w wyniku kontroli okresowych,4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 138000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontrole okresowe pięcioletnie stanu technicznego wewnętrznych instalacji elektrycznych w częściach wspólnych obiektów budowlanych oraz instalacji odgromowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz wykonywanie wycen potrzeb remontowych wraz z przygotowaniem przedmiaru robót na podstawie danych zawartych w protokołach kontroli sporządzonych w wyniku kontroli okresowych,4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 23500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontrole okresowe roczne stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w częściach wspólnych obiektów budowlanych oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz wykonywanie wycen potrzeb remontowych wraz z przygotowaniem przedmiaru robót na podstawie danych zawartych w protokołach kontroli sporządzonych w wyniku kontroli okresowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 106500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na nieaktywną skrzynkę ePUAP na platformie e-Zamówienia.Postępowanie zostanie przeprowadzone natychmiast po aktywacji w/w skrzynki.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na nieaktywną skrzynkę ePUAP na platformie e-Zamówienia.Postępowanie zostanie przeprowadzone natychmiast po aktywacji w/w skrzynki.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na nieaktywną skrzynkę ePUAP na platformie e-Zamówienia.Postępowanie zostanie przeprowadzone natychmiast po aktywacji w/w skrzynki.
2021-02-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.