Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410081/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Świdnik Duży Pierwszy działka nr 2549 i 2574/1 oraz przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26d94cbc-591e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Świdnik Duży Pierwszy działka nr 2549 i 2574/1 oraz przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26d94cbc-591e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi w miejscowści Świdnik Duży Pierwszy działka nr 2549
1.1.15 Przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490645,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Świdnik Duży Pierwszy działka nr 2549 i 2574/1.Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 240m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. 0,5m,
- wykonanie nowego (6 szt.) i przestawienie istniejącego (2 szt.) oznakowania pionowego,
- regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych kolidujących z remontowaną drogą - 5szt.,
- przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie monitoringu (kamerowanie) istniejącej sieci kanalizacyjnej w celu wykazania, że w trakcie robót niedoszło do uszkodzenia/zanieczyszczenia sieci kanalizacyjnej. Kamerowanie z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w miejscu remontu przed rozpoczęciem robót (sieć oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. Monitoringiem należy objąć całą sieć pokrywającą się z terenem robót, plus jedna studnia poniżej i powyżej. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z robót drogowych, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenia kanalizacji przez wykonawcę i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści sieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt.
Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm,
- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - 15cm,
- dolna warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm=5,0Mpa - 20cm
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 321454,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka.Główny zakres robót:
- przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z częściowym wykonaniem nowej podbudowy około 387 m2,
- wymiana cieków podchodnikowych betonowych na krawężnikowe studnie odwadniające z rurą odpływową 34szt.
- przebudowa rowu z płyt ażurowych na koryta betonowe (kolejowe) około 200m,
- przestawienie balustrad U-11a około 111m,
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy. (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 169190,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Smolkop Leszek Smolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460001514
7.3.3) Ulica: ul. Firlejowska 16i
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMOLAK LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMOLKOP
jakie przetargi wygrała firma
SMOLAK LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMOLKOP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dla części drugiej zamówienia - „Przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka” kwota wynosiła 130.000,00 zł brutto.
W postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 09-10-2023r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta na część drugą zamówienia z ceną: 298.450,15 zł. Cena oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a w chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298450,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298450,15 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.