Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiego
w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NOWY IM. TADEUSZA ŁOMNICKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-838
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618484949
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrnowy.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiegow Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c34307-7bab-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016998/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN-ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142104 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia w poniedziałki od 16 do 6,
a w pozostałe dni tygodnia od 18 do 6 rano wraz z ochroną w formie monitorowania sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru z reakcją załogi interwencyjnej
w budynku Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu.
2. Budynek wyposażony jest w:
1) instalację systemu alarmowego sygnalizacji pożaru,
2) instalację monitoringu wizyjnego,
3) instalację systemu elektronicznej sygnalizacji włamania i napadu,
4) system tryskaczowy- Duża Scena ,Scena Nowa
5) dźwig osobowy 4 szt., dźwig towarowo-osobowy 1szt, podnośnik nożycowy 1szt
3. Zakres świadczenia usługi: jedna osoba – pracownik, będzie odpowiedzialny
w szczególności za: prowadzenie czynności związanych z dostępem do obiektu. Monitorowanie pomieszczeń scenicznych, pomieszczeń plombowanych oraz pomieszczeń technicznych. Od Pracownika ochrony oprócz monitorowania również wymagany będzie obchód wewnątrz budynku oraz na zewnątrz przy budynku Teatru.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 169149,60 zł.
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający planuje obowiązywanie umowy od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160348,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179371,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160348,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Makropol sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Makropol TP sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630337430
7.3.3) Ulica: Zacisze 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-831
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160348,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- AN/ZP/19/25 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 4, 61-138 Poznań w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej
- Przegląd, konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia w roku 2025 dla ROPS w Poznaniu
- Przedłużenie wsparcia serwisowego urządzeń Fortinet
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Piekary Śląskie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia z terenu miasta Marki
- Ochrona mienia i osób na 2025 r. w budynku Szkoły Podstawowej nr 356 im. Ryszarda Kaczorowskiego przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu PO i PR w Krośnie oraz usługa monitorowania i ochrony obiektów w systemie dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony mienia
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.