eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ochówZakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego



Og³oszenie z dnia 2024-01-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £ochów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ochów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminalochow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina £ochów

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Aleja Pokoju 75

1.11.4.) Miejscowo¶æ: £ochów

1.11.5.) Kod pocztowy: 07-130

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://bip.gminalochow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0609b0b6-aa39-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00006763

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00002466/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywny zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0609b0b6-aa39-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy sk³adania/wycofania oferty);
2) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl (nie dotyczy sk³adania, wycofania lub zmiany oferty).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1Komunikacja w postepowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± poprzez e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl lub za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych na platformie e-Zamówienia w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). W sposób okre¶lony w zdaniu pierwszym odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
2.Formularze do komunikacji dostêpne na platformie e-Zamówienia umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Uwaga: w przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego
typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.Mo¿liwo¶æ korzystania w postepowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postepowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w
podgl±dzie postepowania w zak³adce „Komunikacja”.
4.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych,
sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków szczegó³owe zapisy dot. Wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej znajduj± siê w Rozdziale IX SWZ niniejszego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina £ochów, reprezentowana
przez Burmistrza £ochowa, maj±ca swoj± siedzibê przy Al. Pokoju 75, 07-130 £ochów, zwana dalej „administratorem”;
2) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje
operacje przetwarzania danych osobowych,
z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@gminalochow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze WOA.271.1.1.2024;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jako uczestników postêpowania o udzielenie zamówienia jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± wprost z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)1),
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(art. 18 RODO) 2),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa siê z naruszeniem przepisów
prawa o ochronie danych osobowych;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych (wynikaj±ce z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywny zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb grzewczych jednostek organizacyjnych Gminy £ochów.
2. Zamawiaj±cy oraz poszczególne jednostki bêd± zawieraæ z Wykonawc± oddzielne umowy wynikaj±ce z niniejszego postêpowania we w³asnym imieniu i na w³asn± rzecz.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup oleju opa³owego w okresie realizacji zamówienia wynosi oko³o 111 000 litrów, w tym:
1) Odbiorca-P³atnik: Urz±d Miejski w £ochowie:
a) ¶wietlica wiejska w £azach: 3 000 litrów,
b) ¶wietlica Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Ostrówku: 6 000 litrów,
c) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna w Brzuzie: 4 000 litrów;
2) Odbiorca P³atnik: Samorz±dowy Dom Pomocy Spo³ecznej „Pogodnej Staro¶ci”: 18 000 litrów;
3) Odbiorca-P³atnik: Szko³a Podstawowa Nr 2 w £ochowie: 60 000 litrów;
4) Odbiorca-P³atnik: Szko³a Podstawowa im. Wincentego Witosa w Gwizda³ach:
20 000 litrów.
4. Ilo¶ci oleju opa³owego wskazane w ust. 3 s± ilo¶ciami orientacyjnymi oszacowanymi na podstawie dotychczasowego zu¿ycia oleju opa³owego przez poszczególne jednostki, st±d wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o realizacjê dostaw w wielko¶ciach podanych powy¿ej. Rzeczywista ilo¶æ oleju opa³owego bêdzie wynikaæ z aktualnych potrzeb jednostek w okresie realizacji umowy, przy czym zamawiaj±cy wskazuje, ¿e minimalny poziom realizacji zamówienia wynosi 50% szacunkowego zapotrzebowania dla ka¿dego z Odbiorców.
5. Dostawy oleju opa³owego odbywa³y siê bêd± sukcesywnie w dostawach czê¶ciowych na podstawie jednostronnych dyspozycji Odbiorców sk³adanych telefonicznie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej okre¶laj±cych ilo¶æ oraz miejsce dostawy.
6. Zakup oleju prowadzony bêdzie w systemie bezgotówkowym.
7. Prawo opcji:
1) w okresie realizacji zamówienia w przypadku wiêkszego zapotrzebowania na olej opa³owy ni¿ przewidywane zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cej zgodnie z art. 441 ustawy Pzp;
2) w ramach prawa opcji poszczególni Odbiorcy bêd± mieæ mo¿liwo¶æ zwiêkszenia do 20% ilo¶ci szacunkowego zapotrzebowania zamówienia podstawowego;
3) zamawiaj±cy zastrzega, i¿ dostawy objête prawem opcji maj± byæ realizowane na warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego w tym z uwzglêdnieniem upustu udzielonego w ramach oferty;
4) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji bêdzie z³o¿enie przez poszczególnego Odbiorcê o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, z którego mo¿e skorzystaæ kilkakrotnie do momentu osi±gniêcia maksymalnego poziomu prawa opcji;
5) prawo opcji stanowi uprawienie zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zamówienia, wobec czego wykonawca nie mo¿e sk³adaæ roszczeñ o niewykorzystan± czê¶æ zamówienia opcjonalnego.
8. Olej opa³owy musi posiadaæ w³a¶ciwo¶ci fizyko-chemiczne okre¶lone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opa³owe” dla gatunku L-1, tj. (minimalne warunki jakim musi odpowiadaæ dostarczany olej zgodnie z ww. norm±) :
1) gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m³- wg normy PN-EN ISO 12185:2002;
2) warto¶æ opa³owa min. 42,6 Mj/kg - wg normy PN-C-04062:1986;
3) temperatura zap³onu min. 46 st. C;
4) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wy¿sza ni¿
0,3% m/m;
5) pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01 % m/m;
6) zawarto¶æ siarki max. 0,15 % m/m – wg normy PN-EN ISO 20884:2012;
7) lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20 st. C max 6 mm 2/s;
8) temperatura p³yniêcia max. – 20 st. C.
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia nast±pi w sposób okre¶lony w projektowanych postanowieniach umownych dla poszczególnych jednostek – stanowi±cych za³±czniki nr 6-9.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

7. Prawo opcji:
1) w okresie realizacji zamówienia w przypadku wiêkszego zapotrzebowania na olej opa³owy ni¿ przewidywane zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cej zgodnie z art. 441 ustawy Pzp;
2) w ramach prawa opcji poszczególni Odbiorcy bêd± mieæ mo¿liwo¶æ zwiêkszenia do 20% ilo¶ci szacunkowego zapotrzebowania zamówienia podstawowego;
3) zamawiaj±cy zastrzega, i¿ dostawy objête prawem opcji maj± byæ realizowane na warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego w tym z uwzglêdnieniem upustu udzielonego w ramach oferty;
4) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji bêdzie z³o¿enie przez poszczególnego Odbiorcê o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, z którego mo¿e skorzystaæ kilkakrotnie do momentu osi±gniêcia maksymalnego poziomu prawa opcji;
5) prawo opcji stanowi uprawienie zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zamówienia, wobec czego wykonawca nie mo¿e sk³adaæ roszczeñ o niewykorzystan± czê¶æ zamówienia opcjonalnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie poddane zostan± wy³±cznie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami.
3. Oferta Wykonawcy mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
K= K1+K2+K3
K – ca³kowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Sta³y upust”,
K3 – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy czê¶ciowej”,

4. Ocena punktowa w kryterium „K1” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w interaktywnym Formularzu ofertowym i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w powy¿szej tabeli.
5. Ocena punktowa w kryterium „K2” dokonana zostanie na podstawie sta³ego upustu wskazanego przez Wykonawcê w interaktywnym Formularzu ofertowym i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w powy¿szej tabeli. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e:
1) wysoko¶æ upustu nale¿y podaæ w procentach (%) od ceny netto za 1 litr oleju opa³owego lekkiego, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku;
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie okre¶li w interaktywnym Formularzu ofertowym sta³ego upustu lub poda upust niezgodnie z zapisem ust. 5 pkt 1, Zamawiaj±cy uzna na podstawie o¶wiadczenia o akceptacji przez Wykonawcê wszystkich postanowieñ SWZ, ¿e Wykonawca nie udziela sta³ego upustu – za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
6. Ocena punktowa w kryterium „K3” dokonana zostanie na podstawie terminu dostawy czê¶ciowej wskazanego przez Wykonawcê w interaktywnym Formularzu ofertowym i oceniona w sposób okre¶lony w powy¿szej tabeli. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e:
1) termin dostawy czê¶ciowej nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze, licz±c od dnia z³o¿enia przez Odbiorcê zamówienia czê¶ciowego na zasadach opisanych we wzorze umowy;
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie okre¶li w Formularzu ofertowym terminu dostawy czê¶ciowej lub poda termin dostawy niezgodnie z zapisem ust. 6 pkt 1 Zamawiaj±cy uzna na podstawie o¶wiadczenia o akceptacji przez Wykonawcê wszystkich postanowieñ SWZ, ¿e Wykonawca oferuje termin dostawy czê¶ciowej wynosz±cy 3 dni robocze od dnia z³o¿enia przez Odbiorcê zamówienia czê¶ciowego – za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokr±glenia: koñcówkê poni¿ej
5 nale¿y pomin±æ, koñcówkê równ± i powy¿ej 5 nale¿y zaokr±gliæ w górê). Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru i odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.
9. W przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w termie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
10. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: posiada: aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik
nr 5 do SWZ;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp,
*Uwaga:
­ dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. a-d SWZ bêd± musieli z³o¿yæ odpowiednio: wykonawca, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
(w przypadku sk³adania oferty wspólnej);
­ Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze dokument wskazany w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. d w oparciu o dane zamieszczone w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej okre¶lonego w Rozdziale VII ust. 1 lit. a) SWZ: aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
2) Formularz cenowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Rozdziale VI i VII SWZ z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
4) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy).
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ, z którego wynikaæ bêdzie, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy).
6) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. b SWZ, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. c SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. d SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
1) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;
2) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz ust. 2 pkt 1, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Termin wystawienia dokumentów, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(np. spó³ka cywilna, konsorcjum):
1) oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo za³±czone do oferty powinno zawieraæ elementy wskazane w Rozdziale XII ust. 3 pkt 4 lit. a SWZ;
3) ka¿dy z wykonawców oddzielnie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 pkt 3 SWZ;
4) wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 pkt 5 SWZ;
5) ka¿dy z wykonawców musi spe³niaæ warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SWZ, je¿eli bêdzie wykonywa³ czynno¶ci objête wskazanymi uprawnieniami;
6) ka¿dy z wykonawców oddzielnie sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na postawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ;
7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia bêd± dokonywane z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do niniejszego Og³oszenia szczegó³owe informacje
dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera § 8 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±cznik nr 6, 7, 8 i 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy e-zamówienia na formularzu ofertowym d³oszenia i dokumenty postêpowania zamieszczonej w szczegó³ach postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.