Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646681/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo
w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalinowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska 11
1.5.2.) Miejscowość: Kalinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-314
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876218760
1.5.8.) Numer faksu: 876218777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kalinowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kalinowo.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kalinowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowow 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dba1211-08b6-4e84-87c9-a4fdffa2222f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021443/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na dowozie własnym środkiem transportu pospółki, mieszanki drogowej czy też kruszywa łamanego do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Kalinowo – we wskazane przez zleceniodawcę miejsca wraz z rozplantowaniem dowiezionego materiału w miejscu dowozu, a także równanie i profilowanie dróg gruntowych przy pomocy równiarki drogowej i koparko-ładowarki. Zamawiający nie zapewnia materiałów do przewozu, a świadczenie wyżej wymienionych usług dotyczyć będzie całego obszaru gminy Kalinowo. Odśnieżanie w okresie zimowym zostanie wykonane samochodami samowyładowczymi, równiarkami drogowymi, koparko-ładowarkami i ciągnikami rolniczymi w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. Usługi sprzętowe koparko-ładowarką oraz samochodem samowyładowczym w zakresie bieżącego utrzymania sieci wodno-kanalizacyjnej.
3. Ilość materiału do przewozu i dostawy oraz ilość roboczogodzin pracy sprzętu określa się szacunkowo na około:
a) 5000 ton pospółki, o parametrach odpowiednich do wykonywania drogowych nawierzchni żwirowych,
b) 2000 ton mieszanki drogowej 0-31,5 mm (50% kruszywa łamanego),
c) 1500 ton kruszywa łamanego 0-31,5 mm ( 90% kruszywa łamanego),
d) 550 roboczogodzin pracy równiarki drogowej,
e) 250 roboczogodzin pracy koparko-ładowarki,
f) 200 roboczogodzin pracy samochodu samowyładowczego,
g) 300 roboczogodzin pracy ciągnika rolniczego z osprzętem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1055709,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1055709,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1055709,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowo-Remontowe Tomasz Klekotko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481004339
7.3.4) Miejscowość: Długie 3
7.3.5) Kod pocztowy: 19-314
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KLEKOTKO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KLEKOTKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1055709,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI KALINOWO
więcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
- Usługi bieżącego utrzymania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kołbiel
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.