eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny"Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2022 roku".



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2022 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nowinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366025060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 346 51 97

1.5.8.) Numer faksu: 41 366 70 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.cuw@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuw.nowiny.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_nowiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2022 roku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d8ceed-420d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00140480/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265569/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.P.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 611750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci pełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2022 roku,
1. Świadczenie usługi polegającej na przewozie (dowożenie i odwożenie) dzieci od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia roku szkolnego 2021/2022 oraz 2022/2023 (zgodnie z terminem wykonania zamówienia) z wyłączeniem ferii zimowych oraz świąt (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie Gminy Nowiny. Dowóz i odwóz musi być dokonywany przynajmniej 5 autobusami rano i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni minimum 5 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazd do miejsca garażowania, po zakończeniu przewozów. Przed rozpoczęciem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, najpóźniej w dniu przypadającym przed dniem wykonania tej usługi po raz pierwszy, Wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram przewozu. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi w ramach regularnej komunikacji autobusowej w ramach sprzedaży biletów miesięcznych. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów podstawowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 102 000 km.
2. Dodatkowe przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizacją zajęć dodatkowych i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Dodatkowe przewozy organizowane przez CUW w Nowinach będą realizowane w okresie od dnia 1.01.2022r do dnia 31.12.2022r
(zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami o liczbie miejsc w przedziale od 24-71 na terenie całego kraju. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu, datę wyjazdu, trasę przewozu. Zlecenia będą wydawane w formie pisemnej. Zlecenie wyjazdu nastąpi w terminie nie krótszym niż na 1 dzień przed dniem wykonania usługi. W przypadku realizacji przewozów dodatkowych nie przewiduje się możliwości naliczenia opłaty postojowej, a Przewoźnik zobowiązany jest do oczekiwania. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów dodatkowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 10 000 km.
3. W ramach usługi przewozowej dla dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowiny w roku 2022 dzieci dowożone będą również na zajęcia wychowania fizycznego organizowane w Parku Wodnym Perła w Nowinach przy ul. Perłowej 1, 26-052 Nowiny. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów organizowanych w Parku Wodnym Perła w Nowinach w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 5000 km.
4. Dowożenie i odwożenie uczniów będzie się odbywało w dni nauki szkolnej dzieci i młodzieży. Dowóz i odwóz uczniów będzie wykonywany z uwzględnieniem rozkładu zajęć szkolnych, który zostanie ustalony przez dyrektorów szkół i przedszkoli. Przed rozpoczęciem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, najpóźniej
w dniu przypadającym przed dniem wykonania tej usługi po raz pierwszy, Wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram przewozu.
5. Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia łączną ilość 117 000 km na trasach stałych, dodatkowych, oraz trasach organizowanych w ramach zajęć wychowania fizycznego.
6. Liczba kilometrów wskazana w ust. 5 ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych
z organizacją roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, odpracowywanie zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć) lub w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z remontami dróg lub powstałą z innych przyczyn nieprzejezdnością dróg, po których prowadzi trasa odwozu lub dowozu.
7. Zamawiający przewiduje, że minimalna liczba kilometrów w ramach przewozów dzieci pełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 75% planowanej liczby kilometrów, wskazanej w ust. 4.
8. W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną oraz niemożliwym do przewidzenia wpływem epidemii COVID-19 na zakres realizacji zamówienia,
w szczególności w odniesieniu do decyzji władz w przedmiocie odbywania zajęć zdalnych, Zamawiający informuje, że ostateczna liczba kilometrów może być mniejsza niż wartość wskazana w ust. 7. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu braku realizacji liczby kilometrów, o których mowa w ust. 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 488000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2022 roku
1. Usługa będzie polegała na przewozie (dowóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia roku szkolnego 2021/2022 oraz 2022/2023 (zgodnie z terminem wykonania zamówienia), z wyłączeniem świąt (zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego)
z miejsca zamieszkania osób przewożonych do szkół i przedszkoli, a następnie powrót do miejsca zamieszkania poszczególnych osób przewożonych. Dowóz i odwóz musi być dokonywany przynajmniej 1 autobusem rano i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni minimum 1 kierowcę posiadającego stosowne uprawnienia.
2. Dzieci niepełnosprawne odbierane będą z miejsca zamieszkania, a po odbyciu zajęć szkolno-edukacyjnych odwożone do miejsca swojego zamieszkania. Przewóz dzieci niepełnosprawnych obejmuje trasę: Nowiny-Wola Murowana – Bolechowice – Słowik – Kowala – Sitkówka – Nowiny (ul. Perłowa) – Nowiny ( Zgórsko) – Zawada – Kielce, ul. Kryształowa – Kielce, ul. Krzemionkowa – Kielce, ul. Bernardyńska - Nowiny. Wykaz adresów zamieszkania dowożonych osób i adresy placówek/ośrodków zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy, która zostanie podpisana po wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę. Zamawiający informuje, że Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do odebrania opiekuna z siedziby Zamawiającego (ul. Gimnazjalna 1,
26-052 Nowiny) przed rozpoczęciem trasy w ramach danego przewozu lub odwozu oraz do odwiezienia opiekuna do siedziby Zamawiającego po zakończonej trasie w ramach danego odwozu lub przywozu.
3. Usługi przewozowe dzieci niepełnosprawnych (tj, odwóz i przywóz) będą odbywały się w godzinach: 7.30 – odwóz z miejsca zamieszkania do placówki szkolno-edukacyjnej; 14.00 - przewóz z placówki szkolno-edukacyjnej do miejsca zamieszkania. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów dzieci niepełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 29 700 km.
4. Liczba kilometrów wskazana w ust. 4 ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z organizacją roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, odpracowywanie zajęć szkolnych
w innym dniu wolnym od zajęć) lub w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z remontami dróg lub powstałą z innych przyczyn nieprzejezdnością dróg, po których prowadzi trasa odwozu lub dowozu. Zamawiający przewiduje, że minimalna liczba kilometrów
w ramach przewozów dzieci niepełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 75% planowanej liczby kilometrów, wskazanej w ust. 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 123750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "OMEGA" Wiesław Grudzień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260173414

7.3.3) Ulica: Stacja 9

7.3.4) Miejscowość: Dębska Wola, Morawica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEED LINES Jarosław Jaworski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292386823

7.3.3) Ulica: Lesica 11

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101871 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.