eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynUtrzymanie w czystości terenów przynależnych do budynków mieszkalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości terenów przynależnych do budynków mieszkalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DO SPRAW INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170181662

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 19

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zim@zim-kwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim-kwidzyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zaklad-do-spraw-infrastruktury-miejskiej

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w czystości terenów przynależnych do budynków mieszkalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9476de0d-714a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043610/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie w czystości terenów przynależnych do budynków mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469228/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne polegające na całorocznym utrzymaniu w czystości, okresowym utrzymaniu w czystości oraz zimowym utrzymaniu terenów przynależnych do budynków komunalnych w Kwidzynie. 3. Intensywność świadczonych usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby wymienionym powierzchniom zapewnić utrzymanie ciągłej czystości.
4. Uzyskane w procesie utrzymania czystości odpady Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na składowisko odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów w Gilwie Małej.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika robót, w którym na bieżąco będzie rejestrował podjęte przez siebie działania związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
6. Sprzęt używany przez Wykonawcę do wykonywania usług określonych w ust. 1 musi posiadać czytelne oznakowanie, tj. nazwę i numer telefonu Wykonawcy.
7. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę, świadczące usługi określone w ust. 1 muszą być wyposażone w odblaskową odzież ochronną z czytelną nazwą Wykonawcy.
8. Czynności określone w ust. 1 muszą być wykonywane w taki sposób, by nie zagrażały bezpieczeństwu uczestników ruchu oraz innych osób i ich mieniu, które na tych terenach będą się znajdować oraz zieleni miejskiej i stanowi technicznemu jezdni.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót i w związku z prowadzonymi robotami w szczególności:
1) względem osób trzecich,
2) względem mienia komunalnego.
10. Wykonawca dostosuje techniki i technologie prac oraz i ich jakość do postanowień wynikających z przepisów odrębnych.
11. Zamawiający będzie uprawniony do dokonywania, w każdym czasie, przeglądu robót objętych zamówieniem, w obecności przedstawiciela Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462672,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517104,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462672,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOP SERWIS Dagmara Hrzegorz Kutyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811181908

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 14

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462672,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.