Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281432/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Górowie Iławeckim oraz dorosłych klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004456116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Sikorskiego, 19
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897611019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@gorowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie dzieci w szkole podstawowej w Górowie Iławeckim oraz dorosłych klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae18962-4c49-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00083582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dożywianie dzieci w szkołach i dorosłych klientów MOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków + kompot do szkół z terenu gminy miejskiej Górowo Iławeckie oraz dla dorosłych klientów MOPS. Szacunkowa dzienna liczba uczniów korzystających z posiłków wyniesie 45, szacunkowa dzienna liczba osób dorosłych korzystających z posiłków wyniesie 35 osób. Szacunkowa ilość dni nauki w szkole w 2022 roku 167 dni, w 2023 roku - 175 dni, w 2024 roku -178 dni. Szacunkowa ilość dni wydawania posiłków dla dorosłych klientów MOPS wynosi: 2022 roku – 251 dni, 2023 roku – 250 dni, 2024 roku – 251 dni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz lokalizacji szkół oraz miejsca wydawania posiłków dla osób dorosłych objętych dożywianiem na terenie gminy miejskiej Górowo Iławeckie został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Dzienna ilość posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy, w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektora szkoły oraz Kierownika MOPS. W miesiącu styczniu i wrześniu, w związku z rozpoczęciem realizacji dożywiania dzieci w szkołach oraz dorosłych klientów MOPS liczba posiłków dziennie może nie osiągać dopuszczalnej minimalnej ilości. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków.
4. Za wykonane usługi przygotowywania i dostarczania gorących posiłków strony rozliczać się będą za pomocą faktur wystawionych przez Wykonawcę łącznie dla dorosłych klientów MOPS oraz dla szkół z zastrzeżeniem, iż w/w fakturze Wykonawca wykaże rozbicie na poszczególne szkoły oraz na dorosłych klientów MOPS. Rozliczenia za wykonanie usługi dokonywane będą przez strony w okresach miesięcznych – za miesiąc poprzedni na podstawie cen jednostkowych brutto za jeden posiłek oraz liczby dostarczonych posiłków w oparciu o ewidencję dostarczonych posiłków oraz o potwierdzone przez dyrektora szkoły wykazy uczniów objętych dożywianiem oraz wykazem dorosłych klientów MOPS potwierdzoną przez Kierownika MOPS. Wykazy uczniów oraz dorosłych klientów MOPS będą stanowiły podstawę wystawiania i rozliczania faktur. Ewidencja dostarczanych posiłków podpisana przez dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną oraz kierownika MOPS lub osobę przez niego upoważnioną stanowić będzie potwierdzenie daty i godziny dostarczenia oraz ilości posiłków z załącznik nr 2 do umowy.
5. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (przygotowujące posiłki oraz rozwożące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem, muszą posiadać aktualne badania lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością).
6. Kod CPV – 55523100-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych, 55524000-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół, 55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków, 55322000-3 – usługi gotowania posiłków, 55521200-0 – usługi dowożenia posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192045 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192045 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192045 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Tradycja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432041268
7.3.3) Ulica: Plac Ratuszowy 18
7.3.4) Miejscowość: Górowo Iławeckie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TRADYCJA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TRADYCJA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192045 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2024-12-31INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- Dostawa kruszyw na remonty dróg na terenie gminy Górowo Iławeckie
- Dostawa żywności - warzywa i owoce, nabiał, mięso i wędliny, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Górowo Iławeckie.
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.