Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa ciepła do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego zlokalizowanego przy ul. J. Korczaka 7 w Olkuszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa ciepła do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego zlokalizowanego przy ul. J. Korczaka 7 w Olkuszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450f67a6-6e27-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Kompleksowa dostawa energii cieplnej do IV Liceum Ogółnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Olkuszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie na dostawę energii cieplnej wraz ze świadczeniem usługi przesyłowej, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, tj. TAURON Ciepło spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Grażyńskiego 49, 40-126 Katowice. Podmiot ten jest właścicielem sieci i urządzeń przesyłowych, którymi dostarczane jest ciepło w budynku IV LO a więc „swoisty monopolista” w zakresie dostarczania ciepła do ww. budynku. Ponieważ dostawa może być świadczona tylko przez tego jedynego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia partnerów zamówienia Zamawiający skorzystał z uprawnień przewidzianych w ustawie i zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki w zakresie dostawy oraz sprzedaży ciepła (umowa kompleksowa)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej wraz ze świadczeniem usługi przesyłowej, do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego zlokalizowanego przy ul. J. Korczaka 7 w Olkuszu (dalej: IV LO)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Ciepło sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542732017
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-126
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Remont filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi, w ciągu ul. 29 - go Listopada
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1080K Osiek - Zawada - Gorenice w miejscowości Zawada"
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku UMiG w Olkuszu.
- Budowa oświetlenia ulicy Pięknej, Uroczej i Słonecznej w Olkuszu
- Przebudowa ulicy Skalskiej w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łobez w okresie od 01.07.2025 - 30.06.2026r
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MILEJÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. J. Słowackiego 6/8 w Warszawie w okresie od 01.06.2025 r. przez okres 12 miesięcy.
- Termomodernizacja remizy OSP w Kłodawie
- 120/2025 Dostawa energii elektrycznej
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.