Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265689/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00266520/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00276026/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W LWÓWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301643558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wlkp. 40
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgklwowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lwowek.wodkan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek_wodkan/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc8a158c-421f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00264837/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa w formie leasingu operacyjnego kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka wraz z opcją wykupu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265689/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK/ZP-01/11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155747,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka.
2. Samochód do zbierania odpadów, o którym mowa w pkt 1 winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych.
3. Minimalne wymagania techniczne dla samochodu do zbierania odpadów objętego zamówieniem zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o. ul. Powstańców Wlkp. 40; 64-310 Lwówek.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi (w siedzibie Zamawiającego) również instruktaż dla maksymalnie 4 osób, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi pojazdu na miejscu dostawy oraz dokona rozruchu oraz ewentualnej regulacji samochodu oraz osprzętu.
6. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów w ramach kryterium oceny ofert). Kryteria oceny ofert zostały opisane w rozdziale 12 SWZ.
7. Zgłoszenia wad i awarii przedmiotu zamówienia będą dokonywane pisemnie (w tym za pośrednictwem wiadomości e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Szczegółowe reguły w obszarze zgłaszania i usuwania wad w przedmiocie umowy zostały określone we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia jakiejkolwiek, z wyłączeniem oznaczeń producenta.
9. Przedmiot zamówienia winien być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 6 do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w formule leasingu operacyjnego zostały opisane we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155747,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155747,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155747,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Idea Getin Leasing S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.U.H. TRANSTON Zbigniew Kałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213482474
7.3.3) Ulica: Strzegomska 42b
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-611
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155744,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.