Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00003388/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
- 2021/BZP 00007001/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00006995/01 - Wynik z dnia 2021-02-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006995 z dnia 2021-02-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem do całorocznego utrzymania dróg powiatowych, będących w utrzymaniu Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu, w podziale na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sidorska 90A
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833431009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbp.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem do całorocznego utrzymania dróg powiatowych, będących w utrzymaniu Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu, w podziale na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f6384c-607d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000448/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym, rozsiewacza ciągnikowego oraz rozdrabniacza do gałęzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.371.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304878,05 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym, Rok produkcji Wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.Moc silnika Min. 70 kWRodzaj silnika Wysokoprężny – olej napędowyPojemność silnika Min. 4000 cm³Rodzaj napędu Napęd na cztery kołaLiczba cylindrów 4Spełnienie norm spalin Min. EURO IVChłodzenie silnika ciecząRodzaj przekładni Mechaniczna, ilość przełożeń min. 12/12Wydatek układu hydraulicznego Min. 50l/minWOM 540/540EOgumienie RadialneKabina Ogrzewana, klimatyzowana, radioPojemność zbiornika paliwa Min. 50 lOświetlenie Lampy ostrzegawcze LEDTUZ Przedni i tylniMiejsce serwisowania Obwód Drogowy Nr 4 TerespolGwarancja Min. 18 miesięcySerwis gwarancyjny Dojazd, materiały eksploatacyjne i wykonanie serwisu na koszt dostawcy, gwarancja min. 18 m-cyDodatkowe pary hydrauliki tak, jedna para na przodzie do podpięciasprzętu typu pług do odśnieżaniaDodatkowe oświetlenie 6 x halogen przód + 5 x halogen tyłUdźwig ładowacza czołowego, poz. dolna Min. 2800 kgUdźwig ładowacza czołowego, poz. górna Min. 1700 kgWysokość podnoszenia Min. 3800 mmSzerokość łyżki ładowacza Min. 1800 mmPojemność łyżki ładowacza Ok. 0,7 m3Dodatkowe dane dot. ładowacza - deklaracja zgodności CE- łyżka wysokiego rozładunku- widły do palet- amortyzator antywstrząsowy- sterowanie joystickiem z kabiny kierowcyWyposażenie dodatkowe:- kabina dwudrzwiowa z dwoma siedzeniami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, otwieraną pokrywą dachu, uchylnym oknem tylnym, oraz instalację wentylacji i ogrzewania z nagrzewnicą,- rewers mechaniczny,- układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie z dodatkową pompą wspomagania,- 3 pary wyjść hydrauliki z tyłu ciągnika + wolny powrót,- sprężarkę powietrza z instalacją sterowania hamulcami pneumatycznymi przyczep, oraz przewód do pompowania kół, - listwę zaczepową z zastrzałami,- obciążniki kół tylnych 150 kg,4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 211382,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa fabrycznie nowej posypywarki ciągnionej,Napęd taśmowy hydraulicznySystem wysiewu OdśrodkowyRodzaj podajnika TaśmowyPojemność skrzyni ładunkowej Min. 3 m³Rodzaj materiału z którego zbudowany jest zbiornik MetalowyWyposażenie dodatkowe Podest serwisowy, koło zapasowe, plandeka, trójkąt dla pojazdów wolno poruszających sięRegulacja szerokości wysiewu 1,8 – 2,8 mGwarancja Min. 24 miesiąceOgumienie Min. 11,5/80-15,3 14PRInformacje dodatkowe:- posypywarka przeznaczona do transportu materiałów sypkich i objętościowych po drogach publicznych, dostosowana do współpracy z ciągnikiem rolniczym marki URSUS 4512 i Zetor Proxima (ciągniki w posiadaniu zamawiającego) na zawieszeniu sztywnym, w kolorze nadwozia pomarańczowym i w kolorze podwozia - czarnym,- Sito skrzyni ładunkowej z podporą serwisową.- Plandekę sznurowaną zabezpieczającą ładunek. - Dwie tarcze rozsiewające ze stali nierdzewnej. - Taśmowy podajnik materiału oszraniającego.- Napęd taśmowy mechanizmu podającego silnikiem hydraulicznym.- Napęd tarcz adaptera rozsypującego silnikiem hydraulicznym.- Płynne sterowanie prędkością posuwu taśmy podającej. - Instalację hamulcową pneumatyczną dwuprzewodową. - Instalację oświetlenia 12V i sygnalizacji spełniającą wymagania wynikające z przepisów o ruchu drogowym.- Dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika.- Zaczep dyszla – obrotowy Ø 40 mm.- Podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym.- Hamulec postojowy ręczny z korbą.- Błotniki kół.- Dwa kliny do kół.- Koło zapasowe. - Przewód do świateł. - Podest serwisowy boczny ułatwiający dostęp do skrzyni ładunkowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa fabrycznie nowego, spalinowego rozdrabniacza do gałęzi,Wymiary Dł. 3200 – 3210mmSzer. 1800 – 1820 mmWys. 2210 – 2230 mmWaga 890 kg – 910 kgŚrednica tarczy tnącej 550 mmSzybkość podawania Min. 30mb/min.Średnica rozdrabnianych gałęzi Min. 120 mmWydajność zrębkowania Min. 8m3/hSzerokość zrębka 9 – 11 mmPojemność silnika z zapłonem samoczynnym 1200 – 1300 cm3Moc min. Silnika 28 KMPojemność zbiornika paliwa 40 – 50 lMaksymalne zużycie paliwa 6 lGwarancja Min. 12 m-cyInformacje dodatkowe:- Układ tnący tarczowy wyposażony w dwa noże tnące współpracujące z dwoma nożami podporowymi.- Podajnik z dwoma rolkami podającymi napędzanymi osobnymi silnikami hydraulicznymi.- System antyprzeciążeniowy zapobiegający przeciążeniu układu napędowego.- System bezpieczeństwa linkowy zatrzymujący natychmiast układ podający.- Możliwość regulacji wyrzucania zrębka.- Rura wyrzutowa z możliwością ustawienia jej w do kierunku.- Możliwość jazdy do 80 km/h.- Zaczep kulowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEKNAMOTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 661-19-24-742
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 2A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-02-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie: I-VI.2025
- Dostawa i montaż telewizorów
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.