Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa
1.5.2.) Miejscowość: Żmudź
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825680182
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15fff21f-76d5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019245/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155740,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania. Łączna liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Żmudzi 93. Liczba uczniów odwożonych po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania 93.
Dopuszcza się zmiany liczby uczniów dowożonych do szkoły i odwożonych do miejsca zamieszkania.
Godziny przywozu i odwozu będą zgodne z harmonogramem przedstawionym przez
Dyrektora Szkoły. Aktualna, imienna lista uczniów, dla których będą kupowane bilety miesięczne przekazywana będzie Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły co miesiąc do 20 dnia każdego miesiąca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan techniczny pojazdów oraz bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia minimum 3 pojazdami. Pojazdy samochodowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być przystosowane do przewozu odpowiedniej liczby uczniów zgodnie z ich liczbą na każdej z tras.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż autobus nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym lub w przypadku zaistniałych awarii uniemożliwiających kontynuowanie dowozu dzieci Wykonawca podstawi zastępczy autobus do miejsca, z którego dowóz winien być kontynuowany w czasie zgodnym z czasem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy jako kryterium oceny ofert - Czas podstawienia autobusu zastępczego (D) (max. 70 minut od chwili zgłoszenia). W przypadku braku autobusu zastępczego, po upływie czasu zadeklarowanego w ofercie zostaną naliczone kary umowne.Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od przewozu w związku z odpracowywaniem dni wolnych itp. Dyrektor szkoły obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o dniu wolnym od nauki lub o zaistniałych zmianach w rozkładzie zajęć co najmniej na dwa dni przed tym dniem.
Za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu odpowiada przewoźnik.
Za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania odpowiada Dyrektor Szkoły.Zgodnie z wymogami art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje,
że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie ( z wyłączeniem wakacji) wynosi 30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90117,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163196,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Andrzej Porzeżyński A-Z TRANS S.C. Andrzej Porzeżyński Mariusz Porzeżyński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariusz Porzeżyński A-Z TRANS S.C. Andrzej Porzeżyński Mariusz Porzeżyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632422117
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 11
7.3.4) Miejscowość: Białopole
7.3.5) Kod pocztowy: 22-135
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-Z TRANS S.C. ANDRZEJ PORZEŻYŃSKI & MARIUSZ PORZEŻYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
A-Z TRANS S.C. ANDRZEJ PORZEŻYŃSKI & MARIUSZ PORZEŻYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesięcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH DŁUGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ŚUW.
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Skała w roku 2025
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.