eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzygotowanie cystern paliwowych do badań WDT wraz z wymiana łączników gumowych, uszczelek zaworów dennych oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie cystern paliwowych do badań WDT wraz z wymiana łączników gumowych, uszczelek zaworów dennych oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 156 386

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie cystern paliwowych do badań WDT wraz z wymiana łączników gumowych, uszczelek zaworów dennych oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f827a30-6aff-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453178/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowania cystern paliwowych wraz z węzłem dystrybucyjnym w ruchu, filtrami i przewodami elastycznymi do badań WDT wraz z wymiana łączników gumowych, uszczelek zaworów dennych oraz kontrolą metrologiczną przyrządów pomiarowych zamontowanych w cysternach.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zabezpieczenia paliwa we własnym zakresie celem sprawdzenia węzła dystrybucyjnego cystern będących w eksploatacji;
b) zabezpieczenia wody we własnym zakresie celem wykonania próby ciśnieniowej. Istnieje możliwość odkupienia wody od Wydziału Infrastruktury 34 WOG Rzeszów po wcześniejszym zawarciu umowy na ww. odkup.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący planowanych ilości i terminów badań pośrednich i okresowych, rodzaju cystern, lokalizacji sprzętu, został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania.
5. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów własnych.
6. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia Wykonawcy dostępu do wszystkich urządzeń w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia.
7. Jeżeli w toku czynności odbioru usługi zostanie stwierdzone, że przedmiot zamówienia nie osiągnął gotowości od odbioru z powodu nie zakończenia prac, lub wad w ich wykonaniu to użytkownik odmówi odbioru z winy Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217648,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308115,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217648,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zygszym sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691952634

7.3.4) Miejscowość: Gnojnik 528

7.3.5) Kod pocztowy: 32-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217648,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienia zawiera:
zamówienia podstawowe - 146 616,00 zł brutto;
zamówienia w ramach prawa opcji - 71 032,50 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.