eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210308907

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. J. Popiełuszki 31

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957632962

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspstrzelce@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1strzelce.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5beb24-45ef-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00264648/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268406/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP1.2620.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226886,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich.
Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ stanowiącym Załączniki nr 8 do SWZ.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków czystości do toalet, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez wykonawcę podczas realizacji zamówienia były sprawne i bezpieczne. Wykonawca zobowiązany jest dysponować następującym sprzętem:
a) maszyna piorąca, przeznaczona do prania małych powierzchni wykładzin dywanowych w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 1 szt.;
b) maszyna przeznaczona do prania tapicerki meblowej w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
c) odkurzacz przemysłowy - w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
d) wózek serwisowy typu Roll-Mop - w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
e) szczotki, mopy, ścierki - w ilościach niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług;
f) drabinka aluminiowa (niezbędna do wycierania kurzu na szafach, wentylatorów i kratek sufitowych) w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 2 szt.;
g) maszyna do czyszczenia podłóg w liczbie zapewniającej prawidłową obsługę zamówienia, jednak nie mniej niż 1 szt.
Wykonawca zapewnia pracownikom odzież ochronną, w tym jednolity strój.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533660,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORGE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792471309

7.3.3) Ulica: Promienista

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-141

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

60% opisu proporcjonalnie do każdej części - HR System Sp. z o.o. ul. Promienista 121, 60-141 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.