Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(POM Nr 5) Świadczenie usług kominiarskich w 2025 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie mieszkania wchodzących w skład zasobów gminy Bytom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0325325013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(POM Nr 5) Świadczenie usług kominiarskich w 2025 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie mieszkania wchodzących w skład zasobów gminy Bytom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ff1907-91d9-4c87-a333-1297128a2c26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym z dnia 23.01.2024r. nr 2024/BZP 00060597 udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości 20% zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie pn. „Świadczenie usług kominiarskich
w 2024 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie mieszkania wchodzących w skład zasobów gminy Bytom” polega na powtórzeniu podobnych usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego oraz zostanie udzielone dotychczasowym Wykonawcom ww. usług w (postępowanie nr DZP-TP2-1/2024)
Art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – przewiduje Zamówienie z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d0ebd4b7-b907-11ee-b7da-22bd761ba7f3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-WR-15/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35208,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług kominiarskich w 2025 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom w terminie od 01.01.2025 roku do 28.02.2025r.
- Punkt Obsługi Mieszkańców Nr 5 z siedzibą w Bytomiu przy ul. Baczyńskiego 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38413,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38413,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452123750
7.3.3) Ulica: Słowackiego 14,
7.3.4) Miejscowość: Radzionkow
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38413,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" oraz dostawa nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy "Dräger" (2 zadania)
- Część I: Pomiar geometrii obudowy i elementów zbrojenia, prostoliniowości torów prowadzenia naczyń oraz wartości luzów ..... Część II: Pomiar geometrii obudowy szybu .....
- Dostawa żywności - 1 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,".
- Aktualizacja oprogramowania oraz świadczenie usług serwisu technicznego, napraw bieżących, przeglądów okresowych Systemu sterowania, wizualizacji i diagnostyki Pomp. Pstrowski dla SRK SA
- Dostawa pomp zatapialnych do zalewania agregatów głębinowych" dla SRK S.A. Oddział CZOK: Część I - Pompa typu PSZ-65HC lub równoważna Część II - Agregat pompowy LOWARA Z622 11-6 lub równoważny
- Usługa ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wraz z wprowadzeniem danych do MEZZO w roku 2025
- Wykonanie usługi przeprowadzenia okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy oraz wprowadzenie wyników z przeprowadzonych kontroli do MEZZO
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.