eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaOchrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Książnica Beskidzka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 17a

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338228221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@ksiaznica.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b7acec-6cba-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00212344/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.381-14/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163540,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zagadnienia ujęte w odrębnych punktach A i B:

1. A - usługa polegająca na ochronie mienia i obiektów Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej w formie ochrony fizycznej i monitorowaniu systemu sygnalizacji napadu.
- Ochrona fizyczna – dozór przez portierów – budynek główny ul. Juliusza Słowackiego 17a.
- Ochrona na wypadek napadu (pilot napadowy) budynek główny ul. Juliusza Słowackiego 17a – przyjazd grupy interwencyjnej 24h w razie zagrożenia.

2. B - usługa polegająca na ochronie mienia i obiektów Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej w formie: ochrony ppoż., monitoringu w systemie dyskretnego ostrzegania, serwisu, konserwacji i obsługi awaryjnej systemów alarmowych i p.poż.
- Sygnalizacja p.poż. (monitoring 24h, konserwacja i przeglądy systemu):
budynek główny ul. Juliusza Słowackiego 17a oraz
budynek Działu Zbiorów Specjalnych ul. Podcienie 9
- Sygnalizacja włamania (monitoring systemów alarmowych 24h i ich konserwacja):
Dział Zbiorów Specjalnych, ul. Podcienie 9
Filia Integracyjna, ul. Rychlińskiego 20
Dzielnicowa Biblioteka Publiczna, ul. 11-Listopada 40
Filia Mikuszowice Krakowskie, ul. Żywiecka 302

4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163540,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205220,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163540,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Komes Serwis Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Czasza Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372669520

7.3.3) Ulica: Ścigały 10

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163540,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-31 do 2023-12-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakończenie realizacji umowy - 29 grudnia 2023, godz. 15.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.